به نام خدا

سلام

خانوم زیر بیست و پنج سال هستم مجرد که تا به حال با خانواده ی خواهر بزرگترم مشکلی نداشتم .همیشه هم مورد احترام دامادمون بودم ایشون خیلی منو قبول داشت .

اما از بچگیم با خواهرم رابطه ی آنچنانی نداشتم .خواهرم تمایلی نداره با من حرف بزنه بسیار با من مغرورانه رفتار میکنه اصلا با من حرف نمیزنه یا حرف زدن با من براش سخته . بیشتر اوقات سعی میکنه تو ذوقم بزنه بگذریم که تو هشت نه سالگی تا حدودا ۱۸ سالگی  یه رفتار نا آگاهانه ی بسیار منفی در حق من داشت که هنوز که بزرگ شدم دارم تاوان رفتارش رو میدم .اما من به عنوان خواهر خودم ته دلم دوسش دارم همیشه سعی بر این داشتم که رابطه ام رو باهاش درست کنم یه کم موفق شدم ولی ..

تا اینکه من یه روز خیلی بی دلیل و از سر خستگی حرف بدی بهش زدم به روی خودش نیاورد و همه چیز رو خراب کردم اما بار ها به روش های مختلف از دلش در آوردم و رابطمون بهتر شد .الان با آبجیم مشکلی ندارم.

اما مشکل اصلی من اینه که شوهرش دست بردار من نیست ده روزه که هر جا منو میبینه بد نگام میکنه هفت تیرش رو گرفته سمت من مدام متلک میندازه و جلوی جمع خوردم میکنه ! من خوشحالم که خواهرم زندگی موفقی داره و همسرش همیشه پشتشه . یعنی حتم دارم فقط به خاطر خواهرم با من بد رفتار میکنه .

این چند روزه خیلی دلم شکست از دست دامادمون در حالی که خیلی وقت پیش با خواهرم آشتی کردم کلی هم با هم بگو بخند کردیم اما این آقا دست بردار نیست . منم تا به حال فقط و فقط سکوت کردم بی ادبی نکردم .چند با از دستش به گریه افتادم دیگه نمیدونم باید چکار کنم ؟ آخرین بار دیگه ازش رو برگردوندم میدونم بده ولی چاره ای نداشتم .

یه احتمال دیگه هم هست :مشکل دیگه ی من با خواهرم حسودی ایشونه که آشکارا به من حسودی میکنه بیشتر تو زمینه ی هنر و سفره آرایی و موفقیت های تحصیلی فکر کنم دامادمون به خاطر همین از دستم خسته شده خیلی بد جور نگام میکنه اصلا انگار آدم دیگه ای شده هیچوقت اینطوری رفتار نمیکرد ...

الان میخوام بدونم؛

۱_ چطوری رابطمو با خواهرم به حالت عادی برگردونم با توجه به خصوصیاتی که گفتم ازش .

۲_ چطوری بفهمم دامادمون (خیلی مرد خوبیه بی دلیل به کسی بد رفتاری نمیکنه ) مشکلش با من چیه چطور رفتار کنم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه)