سلام دوستان
سال نو تون مبارک.. 
انشاء الله سال خوبی داشته باشین.. راستش رو بخوایین من خوب بلد نیستم مث بقیه بچه ها قشنگ بنویسم..خانواده برتر یه قسمت از زندگی من شده و هر روز باید بهش سر بزنم.. فکر کنم لازمه یه پست برای حلالیت طلبیدن..از اعضای این خونه.. یا تشکر کردن.. اگر کدورتی هست حل بشه یا اگر تشکری بدهکارین حساب صاف بشه!
من از گلرو و حامد دو قلب ابی و @ معذرت میخوام..هیچوقت بشون بی احترامی نکردم زیر پستا اما همیشه تو دلم غرغر کردم...یه وقتایی هم زدم به جاده خاکی تو دلمو چیزی گفتم که نباید میگفتم .دوست ندارم خداشون ازم شاکی باشه...گفتم پاک کردن حسابمو از دنیای مجازی شروع کنم.. 
از دختر پرتقال.. بانو پرستش و دختر اسمونی که خیلی دوستشون دارم و میخوام بیشتر نظراتشونو ببینم.. ممنونم 
"Bano0o"


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مربوط به خانواده برتر (۵۹۹ مطلب مشابه)