سلام
زیر 30 سال سن دارم و بعد دو سال و خورده ای عقد دارم جدا میشم . شاید ما ادم زندگی هم نبودیم . از نظر مشاوره زندگی من فایده نداره و جدایی تصمیم عاقلانه ای است . به خاطر اینکه مهریه نده اقدامی واسه طلاق نمی کنه می خواد اذیتم کنه و دوستم نداره . از نظر روحی خستم و نمی دونم چی کار کنم . امیدی به زندگی و اینده ندارم .
مهریه ام اجرا گذاشتم که فشار بیاد بهش و اقدام کنه واسه جدایی ولی اون بی خیاله ،  کسی بوده تو همچین شرایطی ؟ چطوری ارامش را به خودش برگردونده ؟ از انتظار و این وضعیت خستم . من کلاس های مختلف میرم که وقتم بگذره اما حال روحیم خوب نیست خیلی حساس شدم . اگه کسی تجربه مشابهی داشته برام بنویسه . 
ممنونم
 برام دعا کنید که اگه صلاح است مشکلمون حل شه .

پیشنهاد :

شوهرم نه حاضره زندگی کنه و نه حاضره طلاقم بده

شوهرم طلاقم نمیده ، راه دیگه ای برای جدا شدن هست ؟

برای طلاق اقدام کردم ولی شوهرم دادگاه نمیاد

برای طلاق اقدام کردم ولی شوهرم دادگاه نمیاد


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه) مسائل طلاق (۸۸ مطلب مشابه)