سلام

خانمی هستم که فعلا مجردم و خب ممکنه به زودی متاهل بشم . مشکل من اینه که با بیشتر فامیل قطع ارتباط کردیم چه خانواده پدری و چه خانواده مادری .

فقط با تعداد معدودی از فامیل در ارتباطیم البته ناگفته نماند زمانی که مراسمی مثل عروسی و ختم اگر باشه که شرکت میکنیم ولی هیچ رفت و آمدی نیست! من نگرانیم از این بابته که وقتی ازدواج کردم‌ همسرم بگه چرا با فامیل رفت و آمد ندارین ؟

خجالت میکشم واقعا نمیدونم باید چه جوابی بدم مادرم هیچ دل خوشی از خانواده پدریم  نداره! حتی کسی رو ندارم منو پاگشا کنه از این موضوع ناراحتم و نمیدونم باید چکار کنم.


مرتبط با صله رحم:

می خوام با خواهران و برادران خانمم قطع رابطه کنم؟

قطع ارتباط با فامیلی که زیاد ازشون بدی دیدم اشتباهه؟

صله رحم و تبری از کسانی که جز شر و بدی چیزی ندارند

حس می کنم عامل خیلی از مشکلات من قطع صله رحمه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه)