با سلام
من 22 سالمه... با آقایی به صورت معمولی یعنی بدون هیچ رابطه عاطفی در ارتباطم و چند باری با بقیه دوستامون گروهی رفتیم بیرون.. ( البته محل اشنایی ما فضای مجازی بود ) تحصیلات سطح بالا و ظاهر معمولی دارن..
بعد از مدتی من متوجه شدم این اقا از من خیلی خوشش امده اولش با شوخی بحث ازدواج رو پیش میکشید .. تا جایی که بعد از چند ماه دیگه علنا بحث ازدواجو میکردن و حتی تایم مشخص کردن و با وجود مخالفت من ایشون باز منتظر بودن اون تایم مشخص که خیلیم دیر نیست برسه و اقدام کنن.
حالا من از وقتی فهمیدم من خوششون امده هر چقدر بیشتر انعطاف نشون میدادن در مقابل گیر دادن من.. بیشتر عصبانی میشدم.. البته بگم در کنار این ها من خیلی پر انرژیم موقع صحبت با ایشون و همین انرژی و خوش برخورد بودنم باعث شده این اقا جذبم بشن...
این اواخر اینقدر ایشون جدی دیگه بحث ازدواج رو پیش میکشیدن و علنا میگفتن با وجود مخالفت تو من کار خودمو میکنم.. منم از لج و لجبازی بی دلیل و ناز کردن خیلی شدید میگفتم نه اونم با ناراحتی و دلخوری .

خلاصه این اواخر خیلی ناامیدش کردم..حالا پشیمون شدم....ایشون هم یه جورایی انگاری که نا امید شده باشن بخاطر حرفای من .یه مدت هست که از حرفا و رفتاراش میشه فهمید عقب کشیده از حرفش و یه جورایی بیخیال شده.. حتی از اینکه همدیگرو ببینیم دوباره.. البته هنوزم خیلی غیرتی و حساس هستش به ارتباطم با بقیه. به پوششم. و همیشه  تذکر جدی میده که مراقب کارام باشم... و نسبت به پسرا حتی استادم مثلا خیلی حسوده.. به شدت بدش میاد من غیر درس به حاشیه فکر کنم و ذهنم مشغول باشه .
اینم بگم من کاملا از رفتارش هنوزم حس میکنم با بقیه فرق دارم واسش. حالا من واسم سوال..ایشون چرا یه جورایی نامید شد و عقب کشید از حرفش یکمی؟ من اشتباه فکر کردم که ایشون حرفاش جدیه؟ زیادی جدی گرفتم حرفاشو؟ ( اینم بگم قبل از مطرح کردن ازدواج ایشون مخالف ازدواجی بودن که منبعش مجازی بوده اما هر چقدر که میگذشت و به حدس من ایشون بیشتر از من خوشش میومد.. و با اخلاقم اشنا میشد.. نظرش هم تغییر میکرد به مرور.. دقیقا شبیه این جمله میشه گفت که مهم نیس چه معیاری برای ازدواج داری وقتی عاشق یکی بشی بعد از اون معیاراتو طبق اون میبینی و تغییر میدی..) حالا با همه این حرفها نظر شما چیه دوستان؟ ایشون جوگیر شده بود یا شوخی میکرده یا من نا امیدش کردم؟
دلم نمیخواد از دستش بدم. چیکار کنم بفهمم نیتشو؟

بیشتر بخوانید ... :

چیکار کنم پسر مورد علاقم دوباره ازم خواستگاری کنه ؟

آیا برگردوندن یه خواستگار مناسب درسته ؟

آقا پسرتون تشریف نمیارن برای خواستگاری مجدد

چطور میتونم بهش بفهمونم که از رد کردنش پشیمونم؟

خواستگارم در جواب واسطه گفته که دیگه شرایط ازدواج ندارم

دوسش دارم اما امیدی به برگشتش ندارم

از رد کردن بعضی خواستگارام پشیمونم

همه خواستگارامو دارم رد میکنم امید به بازگشتش دارم

تا حالا شده که خواستگارتون رو دوباره برش گردونید؟

چطوری خواستگاری رو که رد کردم برگردونم ؟

به خواستگاری که رد کردیم چطوری بفهمویم دوباره بیاد؟

دوست دارم که اون خواستگارم دوباره بیاد

چکار کنم که دوباره بیاد خواستگاریم ؟

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
برگرداندن خواستگار (۴۴ مطلب مشابه)