سلام

اینجانب برنامه نویسی اندروید کار میکنم ،‌با محیط اندروید استودیو هم کار میکنم ،‌ برنامه هایی که با بانک اطلاعاتی کار میکنند رو انجام دادم ،‌برنامه هایی که به سرور متصل میشه و تبادل اطلاعات کار میکنه انجام دادم .

سمت سرور هم از زبان قدرتمند php از pdo استفاده میکنم ،‌ امنیت سمت سرور رو هم خودم پیاده سازی میکنم ،‌سمت سرور هم از لینوکس استفاده میکنم ،‌از cpanel  هم کمک میگیرم .

با سرور اختصاصی و سرور مجازی هم کار کردم ،‌اگه هم محیطی رو گرافیکی ساختید و نیاز به برنامه نویسی داره من باهاتون شریک میشم ، کارهای گرافیکی از شما برنامه نویسی از من ،‌بانک اطلاعاتی هم از mysql استفاده میکنم .

برنامه هایی مثل دیوار و شیپور و بازار و کتاب الکترونیک و ..... رو میتونم بنویسم ،‌گرافیک برنامه رو هم میدم گرافیست بزنه ،‌اگه ایده ای دارید که ناب باشه میتونیم با همدیگه شریک بشیم و هر چی فروش کرد رو تقسیم کنیم .

من اصفهان هم هستم اگه کسی نیاز به اموزش داشت میتونیم با همدیگه کار کنیم ،‌ اگه هم پروژه بزرگی دارید میتونیم با همدیگه شریک بشیم و نسبت کاری که روی پروژه انجام دادیم از سود پروژه سهم داشته باشیم .

توی پروژه هایی که اصفهان هم نیست مشارکت میکنم و از طریق نت تقسیم کار گروهی میکنیم ،‌مثلا شما قسمت سرور رو به من بدید میتونید url صفحاتی رو که میخواید رو بگید و اینکه خروجی json چی باشه و چه داده هایی رو با متد post  یا get  و یا.... دریافت کنه چطوری اعتبار سنجی کنه و ..... منم فایل رو اماده میکنم . شما هم قسمت اندروید رو اماده کنید .

یا اینکه با توجه به اینکه جاوا شی گرا هست شما بگید چه کلاسایی رو نیاز دارید تا من براتون برنامه نویسیش کنم و شما فقط با constractor یا seter و geter به تبادل اطلاعات و گرفتن خروجی بپردازید .

پروژه دانشجویی هم انجام نمیدم چون حوصله ی مستند سازی و ویرایش و تایپ و .... رو ندارم .

در مورد اپ هایی هم که با سرور ارتباط برقرار میکنند و نیاز هست که اطلاعاتی رو نیز از طریق مرورگر به کاربر بده من قسمت php و mysql رو مینویسم و جاهایی هم که نیاز به ajax و css و html5 وjavascript داره رو یا خودتون انجام بدید یا اینکه خودم یکی رو پیدا میکنم .

با تشکر


مرتبط:

ارزش داره عمرم رو روی برنامه نویسی بذارم؟

برای لیسانس رشته آی تی بهتره یا نرم افزار ؟

آینده شغلی و درآمد رشته نرم افزار بهتره یا سخت افزار ؟

آینده شغلی رشته نرم افزار چطوره ؟

قبولی رشته مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار یا فناوری اطلاعات؟

در خواست ایده برای کسب در آمد از طریق طراحی و برنامه نویسی وب

راهنمایی در مورد کسب درآمد از برنامه نویسی

در ایران برنامه نویسی plc درآمد داره؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تبلیغ رایگان مشاغل (۲۳ مطلب مشابه) نیازمندی های اصفهان (۲۵ مطلب مشابه)