سلام
پسرم ، بیست سالمه و مذهبی. خیلی ساله که خودارضایی میکردم تا رسیدم به سن 17 تصمیم گرفتم دیگه اینکارو نکنم بعد از اون دوبار تو ترک کردن شکست خوردم ولی بعدش کاملا ترک کردم  بعد از ترک کردن بعضی شب ها تو خواب محتلم میشدم .
اما یه موقع هایی احتلامم که دیر میشه یعنی مثلا دو هفته شب ها محتلم نمیشم تو خیابون وقتی چشمم به بعضی خانوم های خیلی بد حجاب میوفته بعد از یه نگاه عادی  بدنم سرد میشه و بدون اینکه بخوام منی ازم خارج میشه این قضیه تو یک ماه اخیر دو بار برام پیش اومد .
یعنی دارم به مرز دیوونگی میرسم که نه فیلم میبینم نه خودارضایی میکنم نه خودمو دستمالی میکنم و نه هیچ چیز دیگه فقط با یک نگاه عادی تصویر اون شخص تا چند دقیقه تو ذهنم میمونه و با فکر کردن بهش منی ازم خارج میشه . جان عزیزترین کس تون یه راهنمایی بکنین . 

من ادمی بودم که هر روز فیلم میدیدم و خودارضایی میکردم و با خودم ور میرفتم اما الان سه ساله همشو گذاشتم کنار چشمم هم دو سه ماهیه پاکه ولی اتفاقی چشم ادم میخوره به خانوم های بدحجاب دیگه دست من نیس که .
همش میترسم مریض شده باشم فک میکنم ادم سالم با نگاه منی ازش خارج نمیشه خواهشا اگر کسی اینجوری شده تا حالا بگه . و اگه راه کاری به ذهنتون میرسه که فکر میکنید مفیده خوشحال میشم بدونم .
فقط خواهشا نگین تقوا داشته باش و چشمت رو کنترل کن که این ها رو حفظم

بیشتر بخوانید ...

دخترا تو رو خدا ساپورت نپوشید

خشونت خانم های بد پوش علیه مردان

کسی که با نوع لباس پوشیدنش تحریکم کرد رو روز قیامت نمی بخشم

چطور کمتر تحریک بشم تا بتونم یه کم زندگی کنم ؟

تحریک پذیری آقایون به نوع نگاه شون بستگی داره ؟

آیا واقعا مد امروزی دختران برای پسران تحریک کننده است ؟

تجربیات مجردها در مورد کاهش سریع سطح تحریک

رفتار خانومها از پوششون میتونه تحریک کننده تر باشه ؟

به نظر شما پوشش من تحریک کننده است ؟

تاثیر پوشش در خارج و داخل ایران روی تحریک مردان

آیا ممکنه آقایون تو بازار تحریک بشن؟

خدایا منو ببخش که باعث تحریک بقیه می شدم

چه حرکات و پوششی شما آقایون رو تحریک می کنه ؟

چه بپوشیم که شما تحریک نشید ؟

عطر زدن خانم ها و تحریک آقایان

پالس هایی که پوشش تحریک کننده برخی خانم ها به مردان میده