سلام

من و بسر عموم که بسر خالم هم میشه تو یه شهر درس میخونیم و جون هر دومون اونجا کسی رو نداریم ارتباطمون با هم بیشتر شده مثلا بعضی اخر هفته ها با هم میریم بیرون و ... اما من نمیخوام بهم علاقه مند بشه این اخریا کارایی میکنه که من به شک افتادم که  علاقه بهم داره یا نه مثلا میکه تو برام لباس انتخاب کن که بخرم و یا بعضی موقع ها بدون دلیل بهم زنگ میزنه و ...خالم هم یه بار همینطوری و غیر مستقیم گفته بوده منو برا بسرش میخواد. اما من اونو مثل برادرم دوست دارم ولی اکه خاله و عموم ازم خواسنگاری کردن نمیتونم جواب رد بدم به خود بسرخالم هم نمیتونم بگم اخه از حسش نصبت به خودم مطمئن نیستم حالا جطوری باید رفتار کنم که این اتفاق اصلا نیفته اخه با جواب رد من شاید کدورت ایجاد شه.....


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)