سلام به همه

من در گذشته به خانمی علاقه مند بودم و پس از مدتی از هم جدا شدیم و الان پس از سالها خبرهایی از بازگشت ایشان شنیده ام. ما هیچ رابطه ای با یکدیگر نداشته ایم و با هم حتی صحبت هم نکرده ایم .

ایشان خانمی به شدت مذهبی هستند و احتمالا به این مسایل بسیار حساس. خانواده با توجه به اطلاعی که از علاقه من به این خانم دارند، اخیرا نظر مرا در رابطه با خواستگاری از ان خانم پرسیده اند.

ولی با توجه به این که سال هاست ایشان را ندیده ام، تصویر واضحی از چهره ایشان در ذهنم نیست و وقتی نظر خانواده را در این رابطه می پرسم چندان جواب قانع کننده ای نمی دهند یعنی نه می گویند خوب است و نه می گویند بد ( منظور از نظر چهره).

همین امر تصمیم گیری را دچار مشکل کرده است. چون با توجه به این که مطمئنم تمام ویژگی های دیگر ایشان عالیست، نمی توانم به خودم بقبولانم که به خواستگاری ایشان بروم و بعد اگر از چهره شان خوشم نیامد بهانه ای بیاورم که دروغ باشد.

کلا دوست ندارم ذره ای تکدر در خاطر ایشان به وجود اید. دوست دارم اول تکلیفم با خودم روشن شود بعد پا پیش بگذارم. راه دیگری هم در ذهن دارم. اخیرا توانسته ام ایمیل ایشان را به دست بیاورم، به نظر شما ایا منطقی و درست است که به ایشان ایمیل بدهم و قرار ملاقاتی بگذاریم.

با توجه به ویژگی هایی که گفتم ایا ناراحت نمی شوند؟ یا اصلا قبول می کنند؟ اگر نه این قرار ملاقات به چه بهانه ای باشد بهتر است؟ آیا راهی برای دستیابی به عکس افراد در اینترنت وجود ندارد؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)