سلام

من دختری 20 ساله ام. در برخورد با آقایون راحت و رک هستم یعنی نظرم مخالف باشه راحت بیان می کنم حتی اگر ناراحت بشن چون این عقیده رو دارم که ادم باید خودش باشه  ولی راحتم باهاشون حرف میزنم.

مثلا ممکنه از هر موضوعی صحبت کنم و حتی ممکن اگر یک پسری مزاحم شده باشن با اقایی دیگه مشورت کردم که چطور حل کنم ولی زیاد رو نمیدم به کسی و احساسی برخورد نمی کنم و ابراز احساسم نمی کنم به کسی و اینکه چادریم .

همیشه این فکرم بوده ادم باید خودش باشه و راحت به خاطر همین شخصیتم اینطوریه که خوش خنده ام ، رک و راحت صحبت کنم . به خاطر همین جلوی اقایونم اینطورم مثلا مشکلی براشون پیش بیاد کمک بخوان سعی می کنم تا جایی که بتونم کمک کنم .

حالا چیزی که می خواستم بپرسم اینکه رفتار من از نگاه اقایون چطور تعبیر میشه ؟ چون  نمی خوام به خاطر اینکه راحت حرف میزنم فکر کنن دختر آویزونی هستم .

چون واقعا از این دید خیلی بدم میاد. آخه شنیدم زیاد که با مردا حرف بزنی یا دلسوزی کنی فکر می کنن محتاجشون هستی و یا اینکه دختر جلفی هستی و یا اینکه می خوای خودتو عرضه کنی ، منم به همین دلیل کمی بدبین شدم به آقایون و می خوام رفتارمو عوض کنم .

لطفا آقایون جواب بدن که رفتار من درست یا نه؟ و آیا من نباید زیاد با آقایون صحبت کنم؟ و اینکه رفتار درست کلا چیه ؟


مرتبط :

من چطور باید رفتار کنم که آویزون محسوب نشم ؟

می خواستم زیاد آویزون شوهرم نباشم ولی اون بد برداشت کرده

اگه دختری واقعا عاشق تون باشه بهش برچسب آویزون بودن میزنید ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)