سلام
خب... من چند سالی میشه که طرفدار یه سلبریتی هستم، اوایل تا حد زیادی طرفدارش بودم ولی الآن با مذهبی شدنم یه کم وضعم بهتر شده!

در حال حاضر طرفداری این شخص زندگی منو مختل نمی کنه چون کنترل شده هستش،  ولی تو یه سایتی خوندم که طرفدار فرد نامحرم بودن از نورانیت آدم کم می کنه!،‌ البته من دنبال این بودم که ببینم گناه هست یا نه! که متوجه شدم اگه با دید بد اون شخص رو نبینم گناه محسوب نمیشه ولی درست درست هم نیست.

یه مدّت کوتاهی هم گذاشتم کنار ولی الآن دوباره شروع شده، خب درسته ماها پاک و منزه نیستیم که حتی به نظر خودم من نورانیتی ندارم که بخواد کم هم بشه ولی با این حال حس می کنم این ها باهم در تضاد هستند که منتظر ظهور امام زمان باشم و نماز و حجاب سرجاش باشه ولی طرفدار این آقا باشم.

از طرفی من به ایشون حس قلبی دارم مثل داداش واقعیم دوست شون دارم، لطفا اگه تجربه یا نظری دارید بگید

ممنون که خوندی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)