عنوان: می‌خوام چادرم رو بردارم. لطفاً راهنمایی کنید 

سلام دوستان. من ۲۰ سالمه و من از ۹ سالگی با انتخاب خودم چادر سرم کردم. ولی الان که سالها گذشته دیگه اعتقادی به «چادر» ندارم و دوستشم ندارم. دوست دارم مانتویی محجبه باشم. (عبا یا مانتوی بلند + روسری) و به همه چیز دین اسلام معقدم فقط چادر رو هیچ جوره دوست ندارم 

تنها مشکلم مامانمه. فوق العاده اهل احترام به نظرمه و می‌دونم قبول می‌کنه. اما ناراحتم که دلش می‌شکنه. چون از همون ۹ سالگی خاله ها و فامیل بهش می‌گفتن سختشه و اذیت می‌شه و... کلاً بخاطر من خیلی کنایه شنید. می‌دونم سرشکسته می‌شه ولی منم دارم اذیت می‌شم و واقعاً نمی‌دونم چیکار کنم. 

خودم بشخصه اصلاً حرف مردم برام مهم نیست. تنها چیزی که جلوم رو گرفته اینه که آیا من مسئول شکستن دل مامان و بابامم؟ 

 

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل خانم های چادری (۱۱۸ مطلب مشابه)