سلام به همه اعضای خانواده برتر امیدوارم حال تون خوب باشه. خیلی خوشحالم که یک بار دیگه از شما عزیزان مشوره می‌گیرم. چند پست دیگه هم قبلاً پست کرده بودم و شما خوبان مشوره داده بودید و اون حرفاتون خیلی کمک ام کرده. از همه تون پیشاپیش ممنونم.

راستش یه موردی هست که چند وقتیه ذهنم رو درگیر کرده؛ که " آیا رفتارهای متضاد یک دختر خانوم در شبکه اجتماعی می تونه دلیلی بر نخواستن باشه؟ "..! 

همه ما احساسات و عواطف داریم؛ این احساسات می تونه در رابطه با خانواده باشه؛ چیزهای مادی مثل پول باشه یا چیزهای کوچکی مثل ماشین، گوشی و غیره... به نظر من مهمترین نوع عواطف یا احساسات وقتیه که شما احساس در مقابل یک فرد داشته باشید. از این جهت میگم که مهمترینه؛ اینکه اگه کنترول نشه تاثیرش نسبت به چیزهای دیگه عمیق تره.

نمی خوام خیلی طولانی بشه؛ راستش منم راجع به یکی یکنوع حس باهاش بودن پیدا کردم. تنها چیزی که می تونم این حس رو توصیف کنم همین حس "باهاش بودن" هست.

خب جزییاتش طولانیه؛ امّا شرایطی بوجود اومد که این حسم رو تو فضای مجازی یا همون شبکه اجتماعی بهشون گفتم. برخلاف همه رفتارهای که حضوری همدیگه رو می دیدیم (همکلاسی و کمک درسی) در شبکه اجتماعی کلاً جور دیگه ای رفتار کردن.

"بلاک؛ بدون جواب! "

فکر کنید شرایط ازدواج یا خواستگاری فعلاً مهیا نیست! 

باید چه کار کنم که یک نتیجه بگیرم که آیا این دختر هم دلش با من هست یا نیست! 

فکر کنید طرف مقابل یک دختر تقریباً مذهبی، درون گرا، سر به زیر و کم حرفه! (عین خود من).

سن هر دو نفر مون ۲۳ هست. و شرایط جوریه که دیگه نمی تونیم حضوری ببینم شون اگه هم بخوام خیلی سخته! 

دختر خانوم های عزیز، خواهرهای مهربون!!! 

اگه به یک پسری علاقه‌ای داشته باشید چه چیزهای باعث میشن که این طور رفتار کنید؟!

شرایط؟!

یا که کلاً اون رو نمی خواید؟!

نمی خوام این چیزها خیلی ذهنم رو درگیر کنه. هر چیزی وقتی خوبه که آخرش تقریباً برامون معلوم باشه.

من شخص خودم اگه از یکی خوشم بیاد که اومده آخرین حدش اینه که به خاطرش تلاش می‌کنم ولی اهل نمی دونم اگه بهش نرسم رگمو می برم و خودم رو می کشم و... نیستم

چون واقعاً بچگانه به نظر می رسه. چون اگه یک حس دوطرفه باشه احتمال بهم رسیدن خیلی بالاست اگه نباشه که تکلیفش معلومه.! 

ولی بدترین قسمتش همینه که همه ما آدم‌ها احساسات مون رو از همدیگه مخفی می‌کنیم! 

احساس خودم رو براشون گفتم ولی ایشون نگفتن و بلاک کردن! 

فکر کنم طولانی شد، اگه چیزی میپرسید تو کامنت جواب تون رو میدم.

برادرهای که تجربه همچینی داشتن و همه همه همه خواهران که این تجربه رو گذروندم و اگه نداشتن قراره بگذرونن می خوام بهم بگین که اگه قرار باشه این طور رفتار کنید، چرا این کار رو می کنید؟!

ممنونم! 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)