در سطح کشور مشکلاتی وجود داره که ظاهرا با حمایت مردم از اون مطالبه، مسئولان مربوطه رو میشه تحت فشار گذاشت.

یکی از پایگاه هایی که قدرت پیگیری دارن و در دسترس عموم مردم هست، بخش "فارس من" در سایت خبرگزاری فارس هستش.

بعضی از مطالبه گری ها به واسطه ی پخش لینک اون، خیلی سریع حمایت میشه و به 50 هزار امضاء میرسه. اما بعضی از مطالبه گری ها هم هستند که به دلایل مختلف مثل پخش نشدن لینک به اندازه کافی، از حمایت لازم برخوردار نمیشه.

با توجه به بازدید خوب خانواده برتر و گستردگی کاربران از لحاظ جغرافیایی، تصمیم بر این شد که بعضی از مطالبه گری ها رو این جا مطرح کنیم تا کمکی بشه به بالا رفتن تعداد امضاء ها به منظور پیگیری بهتر.

گاهی اوقات چون ما از نماینده مجلس، استاندار یا ... منطقه خودمون حمایت نمی کنیم، اون مسئول قدرت چانه زنی کافی در دولت یا مجلس رو نداره. منظور از حمایت طبیعتا این نیست که بریزم تو خیابون!!! چون در اون صورت عده ای که در اقلیت هستند از جمعیت به خیابون اومده سوء استفاده می کنن و فتنه ای جدید ممکنه به پا بشه.

منظور از حمایت اینه؛

همون طور که در منزل دراز کشیدید، روی لینک مربوطه بزنید و صفحه رو باز کنید، بعدش دکمه حمایت می کنم رو پیدا کرده و روی اون بزنید. یه کد براتون پیامک میشه، اون رو وارد می کنید. به این ترتیب شما از یک مطالبه گری حمایت کردید و قدمی برای حل مشکل عده ای از مردم برداشتید.

برای جلب حمایت بیشتر، کافیه لینک مطالبه گری رو در گروه هایی که عضو هستید یا کانال هایی که دارید ارسال کنید تا زمینه رو برای حمایت بیشتر فراهم کرده باشید.

 

برای اطلاع از مطالبه گری های مطرح شده در خانواده برتر، بالای وبلاگ روی " حمایت از مطالبه گری" کلیک کنید.