دختری هستم 25 + سال، در جایی مشغول به کارم اون جا با آقایی  چند سال بزرگتر همکارم،  که اجتماعی و سر زبون دار و با اعتماد به نفس بالا هستند. قبلا  رفتار معمولی داشتند با من مثل بقیه،  و منم باهاشون معذب نبودم و مسائل کاری انجام می‌دادیم می رفت ولی یک مدّت هست هنگام برخورد با من  با حالت خجالت سرشون می ندازن پایین و اصلاً حتی سلام هم نمیدن (البته  بعدش در همون حالت جواب سلام منو می دن)،  ولی نمی دونم این مواجهه با حالت خجالت و شرم و معذب بودن چیه که در برابر من درپیش گرفته در صورتی که قبلا نبود و با بقیه خانم ها این جوری نیست کلا شخصیتش این جوری نیست.

با اینکه پوشش و رفتار رسمی و موجهی دارم با آقایون هم بلد نیستم عشوه و  زل زدن خیره شدن  و.... ولی باعث شده به خودم شک کنم!

آخه چه کار کردم من که این جوری شده، ؟

هیچی به ذهنم نمی رسه، این قدر تابلو شده رفتارش که یکی دو تا از همکاران متوجه شدند  چون یکی دو بار در حضور اون ها، تا من وارد اتاق شدم طوری رنگش پرید بلند شد روش رو کرد اونور، که  انگار که زامبی دیده باشه!!

رفتارش باعث شده که من هم معذب باشم و اگر کاری داشته باشم لفتش می دم، فقط به خاطر مسئولیت اجراییش که کار من بیشتر گیر ایشون هست مجبورم وقتی اون رو می بینم سریع سلام کوتاه بدم رد بشم وگرنه با این وضع رفتارش بهش سلام هم نمی کردم.

چه کار کنم این حالت از بین بره چون بازدهی کارم تخت تاثیر قرار داده هر بخش دیگه ام برم باز هم چون ایشون پست داره کارم گیرش هست.

می ترسم اگر مطرح کنم موضوع رو سر هیچ و پوچ  حاشیه ایجاد بشه 

چه کار کنم!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتار شناسی پسران (۹۹ مطلب مشابه)