سلام
پسری هستم ۲۱ ساله. شاغل هستم. خانه ندارم ولی ماشین دارم. 
الحمد الله سعی کردم آدم مقیدی باشم. قصد تعریف از خودم رو ندارم ولی خدا رو شکر از بسیاری از هم سن و سالان خودم سالم‌تر زندگی کردم
اینا رو عرض کردم که یه مشخصات کلی از خودم رو داده باشم, مشکلم اینجاست که استخون بندی من یه خورده ریزه. قدم ۱۷۵ وزن ۶۵. 

برای مثال دستم از دست‌های بقیه پسرها و آقایون کوچک تره. می‌ترسم در ازدواجم به مشکل بخورم. چون ممکنه خانم ها متوجه این عیب من بشن و منصرف بشن. یا اگر هم ازدواج کردم خانومم بخوره توی ذوقش
واقعاً ذهنم درگیره. فکر نکنم با باشگاه رفتن هم تاثیری داشته باشه

 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)