سلام

ما توی گروه حامی از حیوانات فعالیت میکنیم،اول از همه لطفا پیش داوری نکنید و نگید که اینهمه بدبخت تو دنیا هست شما چسبیدین به حیوانات و این حرفا

ما وقتی به مظلومیت حیوانات نگاه دوختیم، قطعا خیلی دلسوزتر از اونی هستیم که انسانهای مظلوم رو نبینیم و در نهایت توان به انسانها هم کمک کردیم و می کنیم. ما به تموم مخلوقات خداوند احترام میذاریم و کمک می کنیم چون خالق همه خدای بزرگه. گفتم که نگید میون این بدبختیها دغدغه مون شده حیوانات،خیر ما به انسانهای نیاز مند هم کمک میکنیم.

اما در مورد حیوانات، به دنیا میان ،بی سر پناه، بی پدر و مادر، بی غذا ، لطفا فقط یه لحظه خودتون رو جای اونا بگذارید، میون انسانهایی رها میشن که به زمین حتی نگاه هم نمیکنن .

اونا توانایی جلوگیری از بارداری ندارن، مدام بچه دار میشن،سگ ها کشته میشن توسط شهرداری ها، گربه ها ماشین بهشون میزنه و ولشون میکنن میرن و تو سرما جون میدن تا جونشون در بره .

انسان قدرت جلوگیری داره، دکتر داره، اما حیوانات جز خدا کسی رو ندارن،خدا اونا رو وابسته و نیازمند به انسان خلق کرده و قسم خورده تو قرانش به روزی که حیوانات حشر میشن"و اذا الوحوش الحشرت"

حیوانات حشر میشن ،پس حتما حشر میشن برای دادگاهی، پس حتما در قبال اون ها وظایفی داریم. اول ازتون میخوام خواهش کنم نگاهتون رو به زمین بدوزید و از پس مانده ی غذاهاتون دریغ نکنید و به اون طفل معصوما بدید خصوصا تو این سرما، برکت به زندگیتون وارد میشه یقین داشته باشید.

دوم اینکه هم نر هم ماده عقیم میشه توسط دامپزشک ها، میدونم اگه خدا میخواست بچه نمیداد بهشون، اما در مورد انسان هم همینطوره ،چرا انسان پس جلوگیری میکنه؟ جو مملکت ما طوری نیست که حیوانات در آسایش باشن، فکر میکنم بهتره عقیم بشن تا از ازدیاد بی رویه شون جلوگیری بشه و انقدر بدبختی نکشن تو این دنیا . نظر شما در مورد عقیم سازی چیه؟

از چند مرجع پرسیدم گناه نداشت.اما دوست دارم نظر شما رو هم بدونم

مرسی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)