سلام

جایگاه اجتماعی کسی که رشته ی هنر(نقاشی و گرافیک و ...) خونده خوبه؟

لطفا نگین دیدگاه دیگران چه اهمیتی داره و ... چون دیدگاه خانوادم برام مهمه و درست یا غلط دیدگاه اونا متاثر از این موضوعه . نمیتونمم از خودشون بپرسم چون میگن هر چی خودت میخوای . آیا آینده ی خوبی داره؟ ( از همه لحاظ ) که پس فردا حسرت نخورم که ای کاش وارد این عرصه نمیشدم و تغییر رشته نمیدادم . و این که من به فعالیت علمی خیلی علاقه دارم ،خود رشته ی هنر انقدر غنی هست که من ارضا بشم ؟

قصدم اینه که رشته ی هنرو آکادمیک به صورت تخصصی بخونم ( نه به صورت آماتور ) ولی میترسم واردش بشم ،دلیل این قصدمم فقط به خاطر اینه که فکر میکنم تو این زمینه استعداد دارم و با روحیم خیلی همخوانی داره .

ولی علاقه آنچنانی ندارم و با خودم میگم چرا تو رشته های استعداد دارم که آنچنان به درد بخور نیست  ؟

خیلی نوشتم در نهایت خلاصه کردم که مختصر و مفید بشه و چشماتونو بیشتر خسته نکنم .

پیشاپیش ممنون


مرتبط با رشته هنر:

همه چیز راجع به هنر و کنکور هنر 99

میشه روی هنر نقاشی به عنوان یک شغل حساب کرد؟

رشته ی هنر رو ادامه بدم یا برای پزشکی بخونم؟

کدام رشته هنر بازار مناسب تری داره؟

آینده شغلی رشته های هنر چطوره؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)