سلام

حالتون چطوره؟

من یکی از اعضای خانواده برتر هستم و بیشتر نوشته های طنز مینویسم! چند روز پیش که داشتم توی وبلاگ و عنوان پست ها جستجو میکردم، نظر ها رو میخوندم با نظر یکی از عزیزان مواجه شدم که کتابی رو در اخر نظرشون معرفی کرده بودند و توجهم رو جلب کرد!

وقتی نظری رو میخونم معمولا به ایدی کاربران توجه نمیکنم و برای اینکه اسمشون رو بیاد ندارم عذر خواهی میکنم.

این کتاب به اسم آیا تو آن نیمه گمشده ام هستی ؟ از باربارا دی آنجلیس ( روان‌شناس، مشاور روابط، سخنران و نویسنده در زمینه رشد شخصی است ) نوشته های ایشون جز پرفروش ترین هاست!

این کتاب واقعا عالی هست و من الان فقط 20 صحفه اون رو خوندم فکر کنم 245 ص باشه! خیلی دوست داشتم کتاب رو داشته باشم ولی ناچارا دانلودش کردم . یکی از عادات بد من در کتاب خوانی این هست که اگر داستان یا نوشته برام جذابیت نداشته باشه ادامه اش نمیدم و نیمه کاره رهاش میکنم در صورتی که وقتی این کتاب رو تموم کردم میخوام نوشته های دیگه از این نویسنده فوق العاده رو مطالعه کنم!

با خودم گفتم تو پست ها بگردم و اسم ایشون رو پیدا کنم با تشکری خیلی ویژه ازشون. که دیگه پستی هم در قسمت ارسال سوال نذارم اما لازم دیدم به شما هم معرفیش کنم چرا که اکثر زوجین بعد از ازدواج یا عقد بدلیل نداشتن شناخت کافی از هم دیگه رابطشون به سرانجام نمیرسه و جدا میشند.

پس اگر شما قصد ازدواج دارید قبل از انتخاب شخص مورد نظر حتما این کتاب رو بخونید. حتی اگر ازدواج کردید و بچه هم دارید این کتاب رو بخونید واقعا کمکتون میکنه مخصوصا توی روابط هاتون بخصوص عاطفی. اگر هم مجردین و مثل من به ازدواج فکر نمیکنید و ترشی شدید البته اینجانب هنوز تو اب نمک یا سرکه نرفتم در هر صورت ما خانم ها مربا هستیم ! ترجیحا آلبالو.

حتی اگر هنوز به بلوغ فکری نرسیدین واقعا دیدتون رو عوض میکنه این رو مخصوص جوانانی گفتم که میان اینجا مشکلات عشقی و عاشقی شون و یا در زمینه های دیگه رو مینویسن با توجه به اینکه اکثرا بی تجربه هستند و درک و اطلاع کافی ندارند آقای نجفی هم لطف میکنند با صبر بسیار پست میکنند من هم میشم میخونم اعصابم میره رو 2000 !!!

در هر صورت این کتاب به بلوغ و رشد فکری و داشتن دیده وسیع تر بهتون کمک میکنه پیشنهاد میکنم حتما اثرهای دیگر رو مطالعه کنید مثل چه جور اعتماد بنفس داشته باشید یا به دیگران عشق بورزید که مشکل اکثریت هست البته این نویسنده کتاب هایی جامع درباره ی راز های زنان و مردان، شناختن عشق واقعی و راهنمایی زناشویی هم نوشته!که به شناخت بیشتر کمک میکنه بیشتر از این حرف نمیزنم!

برای همگی در انتخاب های زندگی تون آرزوی موفقیت دارم(لبخند)

در پناه حق باشید.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مربوط به خانواده برتر (۵۹۹ مطلب مشابه)