سلام

تقریبا یه ساله که مادرم به من گیر داده تا ازدواج کنم. من وقتی اصرار زیادشو دیدم قبول کردم. چون درسمم دیگه داره تموم میشه و اگه خدا بخواد یه کار خوب هم برام جور شده البته حقوقش زیاد نیست ولی برا من خوبه. بگذریم ...

ما یه خانواده ی مذهبی هستیم و خود من مخصوصا مذهبی بودن طرف مقابل برام خیلی مهم بود. بعد از چند هفته به فامیل و آشنا سپردن بلاخره تو فامیلای دورمون یه دختر خانم بسیار خوب و مومن و دارای شرایطی که با من هماهنگه به ما معرفی شد.

ولی ما متوجه شدیم که این خانم یکبار ازدواج کرده ( البته مدتش خیلی کوتاه بوده ) و به دلیل اعتیاد و خشونت همسرش از هم جدا شدن.

حالا مهر این خانم بد جوری به دل من نشسته اما مادرم به هیچ وجه قبول نمیکنه با یه زن ازدواج کنم میگه حتما باید دختر باشه.

چرا باید اینجوری باشه؟ این چه فکر غلطیه که بعضی از مردم دارن ؟ مگه اون خانم چه اشتباهی کرده ؟ اگه شما جای من بودید چیکار میکردید ؟

لطفا راهنماییم کنید

خواهش می کنم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج زنان مطلقه یا بیوه (۷۷ مطلب مشابه)