سلام

من یه دختر 28 ساله ام که یکی از خواننده های همیشگی این وبلاگ هستم و همیشه دنبال میکنم . ولی الان اومدم از غصه خودم بگم که منو راهنماییم کنید بچه ها .

دارم از غصه میمیرم ، 20 ابان وقتی داشتم میرفتم سرکار اومدم جلوی در دیدم ماشین نیست . ماشینم پراید 84 سفید بود . شوکه شدم این ور و نگاه کردم اون طرفو نگاه کردم دیدم نیست . رفتم خونه گفتم همه زدن زیر گریه . رفتیم اگاهی و تشکیل پرونده هم دادیم . دو روزه تمام یه چشمم شده اشک یه چشمم خون .

نه تنها من همه اعضای خانوادم ، مادر خواهر خاله ام حالا به بابامم که یه شهر دیگه کار میکنه نگفتیم ، خلاصه روزگارمون سیاه شده ، من اون ماشینو با سه سال زحمت و حقوق 700 هزار خریده بودم . دیگه هیچ امیدی ندارم به زندگی . سرکار اومدم فقط گریه میکنم . نمیدونم میگن مال حلال برمیگرده ، به خاطر شهیدان کربلا برام دعا کنید . تنها دلخوشی زندگیمون همون ماشین بود که دزدیدنش . ای خدااااااااااااااااااااااااااا


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)