سلام

من اصلا از عطر و ادکلن سر در نمیارم یکی منو راهنمایی میکنه؟!

1- تشخیص عطر و ادکلن از بو چجور میشه فهمید؟

2- فرق زنانه و مردانه چجوریه من شنیدم ادکلن زنانه رو زنا میزن تا مردا خوششون بیاد و بلعکس؟ آیا واقعا اینجوریه؟

بعضی خانما تو خیابون یه ادکلن های میزنن که واقعا از بوشون خوشم میاد انقدر که خوشبو هستن خیلی دوست دارم بدونم اسمشون چین ولی نمیدونم؟

من چند تا عطر خریدم خوشم نیومد ولی وقتی از عطر دیگران خوشمو میاد البته نه از همشون .

بیشتر از عطر بعضی از این دخترخانومای سوسول خوشم میاد واقعا خوشبو هستن و فکر کنم خیلی هم گرون قیمت باشن ! حیف اسمشونو نمیدونم چیه ؟ اگه کسی میدونه چند تا معرفی کنه بخرم خانمم بزنه من از بوش حال کنم .

خانمم از ادکلن اوری 1 خیلی خوشش میاد ولی من اصلا خوشم نمیاد، تازه حالمم بهم میخوره . من جوری هستم که از هر عطر و ادکلنی خوشم نمیاد ، باید بوش خیلی خاص باشه، شاید از 1000 نوع ادکلن از 3 نوع بیشتر خوشم نیاد ، اونم که بعضی خانوما میزنن رومم نمیشه بپرسم اسمش چیه ؟

اگه کسی اطلاعاتی داره ممنون میشم راهنماییم کنه


مرتبط:

معرفی عطر و یا ادکلن زنانه با بوی ملایم

مشورت در مورد خرید عطر

معرفی عطر یا لوسیون یا ... مخصوص بعد از حمام

عطر زدن خانم ها و تحریک آقایان

معرفی ادکلن زنانه با رایحه تند و تیز

یه ادکلن بهم معرفی کنین که بوش تا یه روز لااقل نره



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)