سلام 
من دختری 20 ساله هستم و امسال سال دومم هست که کنکور تجربی میدم. از بچگی علاقه به شغل های بیمارستانی داشتم .یعنی از بچگی علاقه داشتم که وقتی بزرگ شدم شاغل باشم مخصوصا شغل های بیمارستانی مثل پرستاری مامایی پزشکی و از این قبیل شغل ها.
به خاطر همین به رشته ی تجربی وارد شدم دوران دبستان و راهنمایی ( متوسطه ی اول) هم درسم عالی بود و رتبه برتر بودم ولی دوران دبیرستان افت شدیدی کردم به خاطر یه سری مسائل.
خلاصه سال کنکورم یعنی پارسال تصمیم گرفتم بشینم و کامل بخونم برای کنکور . خیلی هم تلاش کردم ولی باز هم به دلایلی در کنکور قبول نشدم و از اون جایی که خانواده م اعتقاد دارن که یا باید بری یه رشته ای که درآمد داشته باشه یا اصلا دانشگاه نری. یعنی خانواده م اجازه نمیدن که یه رشته ای رو انتخاب کنم که پیدا کردن شغلش کم باشه یا اصلا شغلی نداشته باشه. امسال سال دوم کنکورم هست و ترس این رو دارم که امسالم قبول نشم. و خانواده م بهم گفتن که اگر قبول نشدی حق دانشگاه رفتن رو نداری و باید بشینی خونه تا خواستگار بیاد برات.
این فکر عین خوره داره مغزم رو می خوره. نمی دونم چه کار کنم اگر رشته های پیرا پزشکی قبول نشدم چه رشته ای برم که احتمال شغلش بیشتر باشه؟، یا چه جوری به خانواده م بگم که بذارن برم دانشگاه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)