بسم االله الرحمن الرحیم

سلام علیکم

بنده به عنوان یک ایرانی مسلمان ، در مورد معضلات جامعه دغدغه دارم . با تاسی از حدیث شریف کلکم راع و کلکم مسئول عن رعیته ، و توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر این که اگر از ظرفیت های فضای مجازی برای رساندن حرف درست به دیگران استفاده نکنیم خدای متعال از ما در مورد این ضایع شدن فرصت سوال خواهد کرد ، و همچنین به منظور بهره مندی از ثواب خدمت به خلق و به منظور جبران بخشی از کمبود های زندگی شخصی و همین طور با هدف خالی نگذاشتن فضا برای جولان بدخواهان ایران و اسلام ، اقدام به مدیریت وبلاگ خانواده برتر نموده ام .

جای شکی نیست که این وبلاگ به هیچ وجه نمی تواند جایگزین مراجعه به افراد متخصص شود . منتهی بخشی از مردم به دلایل مختلفی من جمله عدم آمادگی روحی و دسترسی نداشتن به افراد متخصص ، با علم به این که مشورت دهندگان وبلاگ خانواده برتر ادعایی مبنی بر متخصص بودن ندارند و صرفا با تکیه بر تجربیات شخصی و نتایج مطالعات خود ، پاسخ سوالات را میدهند ، اقدام به درج سوال در این وبلاگ می کنند .

لازم به ذکر است که با تشخیص بنده ، سوالاتی ارسال می شوند که پاسخ های آن ها جزء اطلاعات عمومی محسوب می شوند . بنابراین بعضی از سوالاتی که بنده تشخیص بدهم در این وبلاگ جواب درستی به آن ها داده نمی شود در وبلاگ به مشورت گذاشته نمی شوند  و سوال کننده به افراد متخصص ارجاع داده می شود .

با توجه به جولان دشمن در فضای مجازی و از طریق ماهواره در زمینه ی مسائل جنسی با هدف تضعیف بنیان خانواده و انحراف فکری و جنسی اقشار مردم ، در این وبلاگ سعی می کنیم با آن هجمه ها با اطلاع رسانی درست ، مقابله کنیم .

ما برای رسیدن به این اهداف با یک مانع قابل توجه روبرو هستیم و آن کودکان و نوجوانانی هستند که متاسفانه بدون نظارت صحیح خانواده ها در فضای مجازی در حال وبگردی هستند .

این موضوعات بنده را دائما در مورد توقف یا ادامه فعالیت وبلاگ خانواده برتر بر سر دو راهی  نگه داشته است . از یک طرف لزوم اطلاع رسانی در مورد نحوه ی صحیح انتخاب همسر ، آموزش های دوران عقد ، آموزش های زناشویی و ... شدیدا احساس می شود و از طرف دیگر حضور آن کودکان و نوجوانان این ترس به وجود می آورد که نکند باعث شویم آنها مطالبی را مشاهده کنند که مناسب سن آن ها نیست .

بنده راه چاره را در این دیدم که بر طبق قانون عمل کنم ، وبلاگ خانواده برتر در سایت ساماندهی ثبت شده و با تشخیص کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه به عنوان وبسایت مفید تشخیص داده شده و در صفحه ی پیوندها ( http://peyvandha.ir/2-2.htm ) در زیرگروه سبک زندگی ثبت شده است .

یکی از اقداماتی که جدیدا انجام شده ، رمز دار کردن بعضی از مطالب است . به امید این که آن مطالب کمتر در دسترس کودکان قرار بگیرد .

اطلاعات شخصی نظیر شماره تماس های ثابت و همراه ، آدرس منزل و ... بنده هم در سایت ساماندهی به منظور نشان دادن حسن نیت در مدیریت این وبلاگ ، ثبت شده است . با توجه به اختلاف نظرهای موجود در مورد خانواده برتر ، ملاک بنده برای توقف یا ادامه فعالیت وبلاگ ، تصمیم کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه خواهد بود .


با تشکر

محسن نجفی

مدیر وبلاگ خانواده برتر  http://khbartar.blog.ir

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مربوط به خانواده برتر (۵۹۹ مطلب مشابه)