با سلام

دختر 20 ساله تنها از مرکز ایران ، یه سوال خیلی جدی که دارم این هست که خانواده من شدیدا اختلاف دارن تا حدی که الان دو سال کار والدینم به دادگاه کشیده شده!! مادرم ، پدر و مادرش رو از دست داده و وسواس شدید داره ولی خیلی اهل خانواده و با وفا است با این توضیحات الان من ببینید در چه حالی هستم! از همه از زمان و مکان  از والدینم از پدر مادر والدینم یعنی حتی از خودم متنفرم و شاکی ...

اینجا رو دیدم و ازتون کمک و مشورت میخوام

چطور خودمو جمع و جور کنم و امیدم رو پیدا کنم؟ با این همه مشکلات زجر آور چه کنم؟ از ازدواج میترسم چون از کشیده شدن این مشکلات به زندگی شخصیم شدیدا میترسم و اینکه چکار کنم ؟ از خدا یک پسر مومن و صالح برای همسری میخوام ولی واقعا درمانده شدم چون به خاطر وضعیت خانوادگیم خواستگار ندارم!

با وجود اینکه زیبایی ظاهر و زیبایی معنوی و پاکی خودم رو حفظ کردم ولی اینو میدونم که به خاطر والدینم خواستگار ندارم من چکار کنم؟ تو رو خدا کمکم کنین من والدینم رو همچنین خصوصا پدرم و ... رو نمیبخشم و هر لحظه نفرین میکنم پدرم فحاشه !ولی همه بیرون اونو مومن میدونن متنفرم این مومنای منافق!

پدرم اونقدر بد هست که چن بار گفته  دعا کردم عاقبت به خیر نشین اگه اینطور باشه خدایی هم وجود نداره یعنی اونقدر به ما ظلم کرده که حاضر نیستم به صورتش نگاه کنم! فقط یه توصیه ای به همه مجرد و متاهل دارم تو رو خدا تو رو به قرآن به حرام نیفتین که بد عاقبتی داره حرام خصوصا هوای نفس و محرم و نامحرم دودمان آدم به باد میده ! پاکی نفس و روحتون رو حفظ کنین حداقل به خاطر آینده و به خاطر همسر و فرزندانتون .

سوال دیگه ای هم که دارم مادرم وسواس شدید داره مثلا قسم میخوره که چند بار یه چیزی رو بشورم یا آب بکشم ولی من میبینم که هم اعصابم خورد میشه هم آب هدر میده که تازگیا یواشکی انجام نمیدم! یعنی الان من قسم هاشو میشکونم گناه میکنم؟ به قران و خدا قسم میخوره ! آیا اون دنیا باید جواب پس بدم؟

پدرم از لحاظ مالی ما رو تو تنگا بزرگ کرده .کارم شده هر روز غم گریه !!الان هم نمیزاره کار کنم میگه آبروم رو میبری!!! تو رو قرآن با این آدم چکار کنیم؟! برای مسجدا فرش میخره ولی ده هزار تومن کرایه ماشینمو با تف و فحش به من میده ! من افسرده شدم چطور خلاص شم ؟ بعضی وقتا فکر فرار میفتم یا خودکشی واقعا از دست ظالم چکار کنم؟ کاش هزار بار تو جنگا بهم تیر میزدن ولی اینجوری مرگ تدریجی نمیشدم!! گناه من چیه ؟ واقعا گناه من چیه چطور خدا اینکارا رو میبینه و آه و فریاد منو که صداش میزنم کمکم کنه ولی هیچ نمیشه؟ مادرم که هیچ !!انگار هر روز یه مرده (خدا نکرده) جلومه! چکار کنه؟من براش چکار کنم؟ واقعا جواب این 30 سال زندگی اینه براش!افسرده شدید و هرو آرزوی مرگ داره!چکار کنم؟

آقایون و خانوما سر چیزها و بهانه های کوچک زندگیتونو خراب نکین و هر روز شکر گزار باشین
از خواهرای گلم خواهش میکنم به پاتون میفتم با کارای اشتباه و بعضی حرام کاری ها خانواده هارو از هم نپاشونین! اون دنیا و خدایی هم هست !آه چند نفر پشت سرتون هست ! به خدای احد و واحد اگه همه چه زن و چه مرد بدونن که عدالت الهی یه روز اجرا میشه و حتی عملی که وزنش به اندازه پاره نخ وسط هسته خرما هم باشه تو درگاه الهی عرضه میشه, به خاطر هوس آنی و چند هزار تومن هر کاری دست نمی زنن .خدا ستار العیوب و بسیار توبه پذیر است و توبه توبه کاران رو قبول میکند ...
التماس دعاااا


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
نداشتن خواستگار مناسب (۸۱ مطلب مشابه) چرا خواستگار ندارم (۶۷ مطلب مشابه)