سلام به همه ی کاربرای گل ...

اول از خوده خدا ممنونم ...

ممنونم این مطلبو میخونید.

حدوده یکساله پیش من تو همین وبلاگ گله کردم که امام رضا ع ضامنم نشد! و بعد اون تو چند تا پست گفتم مشکل دارم و .....

الآن اومدم بگم خواهر امام رضا ع ضامنم شد!😊😊😊😊 و عنایت حضرت مهدی عج نجاتم داد.
و به لطف خدا و دعاهای شما اون مشکلم حل شد. شب تولد امام رضاست . برای همدیگه دعا کنیم که ان شاء الله مشکل هممون حل بشه.😊😊

من اونروز تو اون پست خیلی از امام رضا ع گله کرده بودما! حالا اومدم جلو همه ی کاربرا بگم که بله خواهر امام رضا، منی رو که از برادرش شکایت کردم جلو بقیه خلایق،  رو قبول کرد!😊 و من هم خیلی خوشحالم، هم خیلی شرمنده بزرگی ایشون! حتمأ برای مشکلاتتون متوسل بشید، قطعأ جواب میگیرین😊😊

و یه چند تا تشکر از بعضی کاربرای عزیز ؛

یکی از کاربران وبلاگ ، سر مشکلی که یه چند روز قبل خیلی خوب کمکم کردن ( الحق و الانصاف من اون شب واقعا اعصابم خورد بود، ولی با بزرگیه برادرانه کمکم کردن ) .

یکی یه کاربر محترم و عزیز که تو وبلاگ نیستن ( از وبلاگ رفتن ) ایشون تمام مدتی که من مشکل داشتم برای رفع مشکلم روزه میگیرفتن! و پیگیر حلش بودن.

این کاربر واقعا منو شرمنده کردن، یعنی من اشک تو چشام جمع شد که خدا به واسطه این بنده انقدر بهم از لطفش بخشید.

زری ۲۸ گل که فقط خوده خدا میتونه جواب خوبی هایی که به من کرد رو بده، یعنی این بنده خدا چند روز تو قم که بودیم از درس و خوابش و کارش زد. اصلا جمله ای پیدا نمیکنم که بخوام بگم چقدر کمکم کرد!

آقای تابانی که ایشونم تو وبلاگ نیستن، من هر چقدر تا آخر عمر بدووم به ایشون مدیون میمونم. نفر آخری که مشکل رو برام حل کردن ایشون بود. من انسانیتمو زندگیمو مدیون ایشونم، چون مشکلم یه چیزه شوخی بردار نبود.

آقا سامان متأهل وبلاگ که با صبر و حوصله به حرفام گوش دادن، الآن که فکرشو میکنم میبینم واقعا در حقم آقایی کردن !!

زن زندگی گل که حرفاشون مثل آب رو آتیشه! یعنی خوشبحال همسر و دخترشون! خدا حفظش کنه.

دیگر دوستان مثل:

آقای الکساندر

آقا نیکان

زیتون جان

آقای آدم و حوا

زی زی گولو (مهساااا)

عباس آقا

پسر دهه شصتی

مینا گلی

هیس (his)

جام دل

احسان

تنهای تنهای تنها

و تمام دوستای گلی که برام دعاکردن ازشون ممنونم. خیلی ممنونم که بهم یادآوری کردن هنوز خوبی و انسانیت هست، ( بعضی دوستان اسمشون از قلم افتاده به بزرگی خودشون ببخشن )

و اینکه چرا این پست رو زدم بخاطر اینه که : همونجوری که تو غمم شریک بودید، توی شادیمم سهیم باشید! میخواستم شادیم رو باهاتون قسمت کنم!😊

دوم من این کاربرا رو نتونستم یه جا با هم پیدا کنم که ازشون تشکر کنم. 😊

سوم بهتون بگم که خدا دست منو گرفت ، پس قطعأ فقط خوده خدا تونست نجاتم بده.

چهارم از بنده های خوبشم ممنونم که واسطه فیض رحمت الهی برای من شدن.

و آخر کار
تولد امام رضا ع مبارک 😊😊😊😊

" زهرا میم "


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مربوط به خانواده برتر (۵۹۹ مطلب مشابه)