سلام

راسیتش یه موضوعی هست که خیلی وقته که درگیرشم ازتون کمک میخوام؛

من یه دخترم، 17 سال و نیم سن دارم، چند وقت پیش یکی از دوستام منو با یکی از دوستاش آشنا کرد تو فضای مجازی، دو سال از من کوچیک تره، دختر خوبی به نظر میرسید، با هم زیاد حرف میزدیم تو فضای مجازی، خیلی صمیمی شده بودیم، ولی عکسایی که رو پروفایلش میذاشت خیلی پسرونه بود، همش تیپ پسرونه میزد از رفتاراشم فهمیده بودم که دوست داره پسر باشه.

یه سری هم تو اینستاگرام با پسری دعوام شده بود بهش که گفتم مثل پسرا غیرتی شد گفت آیدیشو بده حالشو جا بیارم، مگه خودش ناموس نداره،؟! 

بعد یه روزی تو مدرسمون نمایشگاه برگزار شد، منم دعوتش کردم که بیاد ، واسه اولین بار دیدمش، یه مقنعه و مانتو و شلوار پوشیده بود، ولی رفتاراش و حرف زدنش مث پسرا بود وقتی دیدمش بغلم کرد بوسم کرد یه جوری شدم، یه حسی بهم دست داد!!!

احساس میکردم پسره، احساس میکردم یه پسر منو بغل کرده، موقع خداحافظی، به خاطر اون حسم نمیخواستم دستش بهم بخوره فقط بهش گفتم خدافظ ، ولی دستشو دراز کرد بهم دست داد بعد بوسم کرد، بازم اون حس لعنتی اومد سراغم، قشنگ حس میکردم پسره!!!

با اینکه از جنسیتش مطمئن بودم که دختره و دو جنسه هم نیست، چون سینه هم داشت،و عادت ماهانه هم میشد. از اون به بعد یه حسی بدی اومده سراغم با خودم میگم یعنی من همجنس بازم؟ 

بعد اون روز سعی کردم دیگه باهاش در ارتباط نباشم و همینم شد،حرفامونو خیلی کم کردم، ولی چند روز پیش که رفتم تولد دوستم دوباره دیدمش، ولی این دفعه، ، از در که وارد شد،یه مانتو جلو باز با یه مقنعه سرکرده بود، وقتی لباساشو در اورد،موهاشو کلا پسرونه زده بود، یه پیراهن پسرونه تنش بود، دلم نمیخواست باهاش روبوسی کنمو دست بدم!!! ولی نشد، بازم اون حس لعنتی، بخدا من به هیچ دختری حس ندارم، ولی این خیلی فرق داره، راهنمایییم کنید تو رو خدا !!!


مرتبط :

آیا به همجنس خودتون نگاه بد می کنید ؟

عشق و عاشقی در بین همجنسان

دیدن همجنس برام جذابه

اغلب خواب همجنسم رو می بینم و محتلم میشم

مطمئنم همجنس باز نیستم ولی به خاطر بازیهای بچگی از آبروم میترسم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)