ببخشید  من می خواستم  از اعضای  این وبلاگ یه نظر خواهی  انجام بدم سطح تحصیلات یه پسر چقدر براتون  مهمه، مثلا لیسانس، فوق  لیسانس، دکتری؟  

من دو سال دیگه  درسم تموم میشه  و مشغول  به کار  میشم، یعنی  مدرک از اشتغال  برای  خانم ها  خیلی  مهمه  حقیقتا  من نمی تونم نصف عمرم رو تو دانشگاه بگذرونم برای یه تیکه  کاغذ.

می خوام  آموزشگاه هم بزنم  یه پولی قرار هست به دستم برسه،  فرضا من نوعی بخوام برم  جایی با این شرایط ردم یا پذیرفته میشم.

در ضمن خونه ندارم، ولی یه مسکن ثبت نام کردم فعلا دارم قسط میدم، یه آموزشگاه  هم کار می کردم که به خاطر کرونا دیگه قراردادم تموم  که شد نرفتم، سه ماهه دیگه هم میشه ۲۰ سالم ولی به نسبت همسن هام  جلو هستم، فکر کنم خانواده هم کمکم می کنه  ولی خوش ندارم  برم زیر بلیط  کسی.

دوست دارم خودم بدست بیارم  هر چند هنوز دانشجو  ام دو سال از درسمم مونده   یه حقوق  بخور نمیری هم از دانشگاه  می گیرم  که خرج  قسط وام میشه   با این  شرایط بمونم خودم رو  ببرم بالاتر یا نه خانواده که داره فشار میاره  یه دختری هم هست.

مورد خوبیه مثل خودمه از نظر شغلی  وخونواده گی تقریبا   ولی می ترسم بپره، چه کنیم جماعت  بالاخره .

جای من بودید چه کار  می کردید  از آشنا ها هم هست  ولی خب من نمی شناسمش به اون صورت  از شاگردان دور دبیرستان  مادرم بوده تو قرار اول  کلا ده دقیقه مفید هم حرف نزدیم قضیه مال همین امروز صبح بود  پدرم و مادرم  بخوام  همین  حالا برام فرآهم می کنند شرایط و از نظر مسکن  و بقیه شرایط حتی  اگر دست من تو جیب خودم نبود در ضمن ماشین  داشتم به خاطر  پیش خرید خونه  فروختم که بعد حسابی ماشینم  کشید  بالا  چقدرم حسرت خوردم به نظر تون لگد  به بخت خودم بزنم  مزاح کردم نریزید سرم  ولی جدی جای من بودید چه کار  می کردید    


در مورد ازدواج با پسران دارای مدرک پایین تر از دختر و اهمیت تحصیلات خواستگار:

در ازدواج با خواستگار نظامی و دیپلمه که 9 سال ازم بزرگتره دو دل شدم

لیسانسه هستم و یه خواستگار با تحصیلات ابتدایی دارم

به خواستگاری که تحصیلاتش پایین تر از شماست جواب مثبت می دهید؟

می تونم با آدم معمولی با تحصیلات کم یا سطح فکر پایین زندگی کنم؟

تحصیلات خواستگار چقدر برای دختر و خوانواده ش مهمه ؟

چرا مدرک تحصیلی یکی از معیارهای مهم ازدواج برای دختران است؟

چرا دخترا در ازدواج اینقدر به تحصیلات طرف مقابل اهمیت میدن ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تفاوت تحصیلی در ازدواج (۳۵ مطلب مشابه) بررسی معیارهای ازدواج پسران (۷۱ مطلب مشابه)