من توی 14-15 سالگی متوجه شدم دختر عموم که همبازی دوران کودکیم بوده بهم علاقه منده.

چون میدونستم مناسب هم نیستیم (دلایل زیادی داشت.یکیش اینکه از من بزرگتره.یه دلیل دیگه اینکه یکم تابلو بازی درآورد و باعث شد جفتمون توی فامیل ضایع بشیم)سعی کردم ازش دور بشم. و این باعث شد رابطه مون کم کم سرد بشه و حتی یه سلام علیک معمولی هم بهم ندیم.

ایشون فرد فوق العاده فوق العاده احساساتی هستن و میدونم هنوز از اون قضیه خجالت زده هست!!

الان بعد از گذشت چندین سال از اون دوران ازدواج کرده. اونم با شخصی که میدونم دوسش نداشته و به اصرار خونوادش بله داده.

بعد از ازدواجش هنوز رودرو نشدیم. میخوام نظر بچه های اینجا رو بدونم که آیا درسته برم بهش تبریک بگم ؟؟خودم دوست دارم اینکارو بکنم ولی از طرفی میترسم خاطرات تلخش دوباره براش تازه بشه و از طرفی هم فکر میکنم کلا شاید کار درستی نباشه..!!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)