سلام

من موقعیتم طوریه که برای پیشرفت کارم باید شهرت پیدا کنم. دانشجو هستم و میخوام مدرس کنکور بشم. به نظر شما من چطور مشهور بشم؟ به نظر خودم شبکه های اجتماعی بهترین راهه مثلا اینستاگرام. اما مشکلاتی هم داره. مثلا توی اینستاگرام جمعیت شاخ زیاده و فالو نمیکنن. فیس بوک یه جورایی متروکه شده و نسل جوون توش نیست بیشتر همون قدیمی ها هستن. توییتر ایرانی کم داره. وبسایت زدن هزینه داره. وبلاگ بازدید نداره و... تبلیغات هم هزینه زیادی داره و فعلا قصد تبلیغ توی روزنامه و مجله ندارم.

به نظر شما بهترین شبکه اجتماعی برای معروف شدن چیه؟

و اگر احیانا کسی تجربه این کار رو داره لطفا بگه چه روندی رو در پیش گرفته و چه خط قرمز هایی رو قائل شده؟ مثلا اگر من برای پیشرفت کارم یه پیج توی اینستاگرام بسازم خوبه که آدم های دیگه رو فالو کنم که با پیج آشنا بشن یا فالویینگ پیج رو پایین نگه دارم. یا مثلا تا چه حد جنبه شخصی داشته باشه؟ عکس از خودم بذارم یا فقط مطالب درسی باشه؟ مثل ادم های معروف جواب کامنت و دایرکت ندم یا بدم؟ و ...
با تشکر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)