سلام خانواده برتری های عزیز
تو رو خدا کمک کنید دوستان من باید چه کار کنم واقعاً یک ساله که افسرده شدم؛
شکست خورده شدید کنکور 99 هستم  بدجور خوردم زمین از این کنکور لعنتی. فرهنگیان منو مصاحبه دعوت نکردن گرفتار شدم به قرآن از زندگی افتادم  افتادم یه دانشگاه روزانه در پیت تو شهرمون با یه رشته در پیت انصرافم نمی تونم بدم چون دیگه فرهنگیان 50 50 است ریسک خیلی بد و بزرگیه انصراف و دوباره کنکور دادن می فهمید که چی میگم.
از اون ور مجبور شدم 5 سال معافیت تحصیلی بگیرم یعنی همه جوره تو منگنه هستم از این ور نه رشته م بازار کار داره و فوق العاده شدید شدید درب داغونه، جوری که برای مدرکش تف هم کف دست آدم نمی ندازن و به خاطر فرار از سربازی مزخرف هم مجبور به ماندن تو دانشگاه روزانه شدم، وای نمی دونید چه حالی دارم الآن با رشته م هم که کار پیدا نمی شه و مجبوریم بعد فارغ التحصیلی بریم کارهای سطح پایین و کارگری و این ها کنیم و بله قربان گوی دیگران باشیم و پیش یه نفر کار کنیم.
وای نه خیلی بده این جوری، هر روز و هر شب به خاطر این وضعیتم گریه می کنم خدایا چرا این جوری شد آخه چرا؟
در صورتی فرهنگیان کار داشت معافیت داشت تضمین شده بود پول بهمون می داد حتی تو دوره دانشجویی  واقعاً دیگه نمی کشم این دنیا دیگه به درد نمی خوره خسته م خسته...


پیشنهاد:

قبلا خیلی شاد و شیطون بودم، شاید افسردگی گرفتم

حس می کنم افسرده ام در حالی که قبلا خیلی شاد بودم

من چه بلایی سرم اومده ؟ واقع بین شدم یا افسرده ؟

می خوام خودم رو از افسرده شدن نجات بدم

برای حل مشکل افسردگی دقیقا باید چه کرد؟

چند نفر بهم گفتند که افسردگی دارم

دچار افسردگی شدم ، هیچ چیزی برام مفهومی نداره

احساس افسردگی میکنم وقتی سرعت گذر عمر رو میبینم

افسردگی به خاطر تنهایی و رفت و آمد نکردن با دیگران


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کنکور (۶۳ مطلب مشابه)