سلام به همگی 
من بهنام هستم با اسم مستعار بهمن .اهل استان زیبای فارس . سعی میکنم در این وبلاگ زیبا بیشتر شنونده باشم و درحد توان به عنوان برادر کوچیکتر تو مباحث شرکت کنم .
یکی از کارایی که تو اوقات آزادم انجام میدم سر زدن به این سایته چون علی رغم اینکه مباحث انحرافی زیادی هم مطرح میشه ولی در کل میشه یه چیزایی یاد گرفت .
درضمن بنده مجردم متولد شصت و نه و با توجه به شرایطی که زندگیم داره حالا حالاها باید از امثال این سایت تجربه کسب کنم تا وقتش .به هرحال خوشحال میشم با خاهرا و برادرا ی گرامی درمورد مسایل مختلف تبادل نظر کنم .
یاحق


درخواست صفحه شخصی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
صفحات شخصی کاربران (۲۳۴ مطلب مشابه)