سلام...
دختری هستم که دو ساله دارم گرافیک میخونم... به خاطر علاقه و استعدادی که داشتم به این رشته رفتم .
اما توی این دو سال همش از جانبه خانوادم دارم سرکوفت میخورم و تحقیر میشم . پدرم همیشه بخاطر اینکه به این رشته رفتم ناراحتم میکنه و اشکم رو در میاره ولی بعدش میخواد یه جوری از دلم در بیاره ...
 

فامیل های پدریم همشون از دم بخاطره رشته م تحقیرم میکنن یا با رشته هاشون جلوم جوری پز میدن که انگار گرافیک اصلا رشته نیست! بازم هزاران مرتبه خدا رو شکر از همه نظر ( پول ، خوشگلی ، موقعیت خانوادگی و ... ) از همه شون سرترم وگرنه از این جهات هم سرکوفت میخوردم... .
البته منم کم نمیارم از رشته م دفاع میکنم . امسال یه دانشگاه دولتی خدا رو شکر قبول شدم اما رفتارای تحقیر کنندشون بیشتر از قبل شده ... .
دیگه واقعا جونم داره به لبم میرسه... متنفر شدم از رشته م دو سه بار اومدم رشتمو تغییر بدم ولی دبیرمون بهم گفت تو استعداد زیادی داری حیفه که بخوای بری رشته ی دیگه...
خودم واقعا علاقه دارم ولی جوری شده که دیگه میترسم حتی یه مداد دستم بگیرم همش از این میترسم اینده ای نداشته باشه ...
همیشه دلم میخواست دبیر یا استاد تصویر سازی بشم ولی همش سرکوفت همش تحقیر همش نا امیدی ترس همراهمه...
لطفا کمک کنید بگید چه کار کنم اینا خیلی ازارم میدن... همیشه پشتم بد میگن . اگه کسی اینجا هست کمکم کنه...
دیگه تحمل ندارم.


مرتبط با رشته هنر:

در هنر باید سراغ چه کاری یا چه کسی برم که بتونم پیشرفت کنم؟

صنایع دستی، هنر اسلامی یا مرمت آثار باستانی؟

همه چیز راجع به هنر و کنکور هنر 99

میشه روی هنر نقاشی به عنوان یک شغل حساب کرد؟

جایگاه اجتماعی فارغ التحصیلان رشته های هنر خوبه؟

رشته ی هنر رو ادامه بدم یا برای پزشکی بخونم؟

کدام رشته هنر بازار مناسب تری داره؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه) آینده شغلی رشته ... (۱۹۶ مطلب مشابه)