سلام.

1-می خواستم بدونم خانم ها ( مجرد و متاهل خصوصا متاهل ها - اگر هم یه پزشک پیدا بشه و تخصصی بگه که خیلی دعاش می کنم ) از چه روش موزدایی برای الت تناسلی استفاده می کنن؟

2- من قبلا از ژیلت استفاده می کردم افتضاح پر مو شد. یه بار از موم و یه یار از دستگاه موکن از درد هلاک شدم. روم هم نمی شه برم اپیلاسیون بیرون برای اون قسمت. از هر روشی هم استفاده کنی نهایتا 24 ساعت بعد در میاد و بد شکل می شه. جدیدا از پودر استفاده می کنم بازم سریع در میاد ولی حداقلش اینه که پر پشت نمی شه. استفاده یه روز در میون از پودر ضرر نداره خصوصا که یه جاهای خاص ( داخل لب های کوچک ) هم می ره؟

3- همسر شما از اینکه نوک موهای اون قسمت بیرون زده باشه شکایت نمی کنه؟

4- از اسپری موزدایی کسی از خانم ها استفاده نکرده؟ می خواستم بدونم اگر استفاده کنم با توجه به اینکه به هر حال اطراف واژن و ... هم ممکنه زده بشه ضرری نداره؟ به خصوص نوع خوشبو کننده ش. به خصوص برای بیماری های تناسلی و بارداری و ... ضرر نداره؟

5- برای روشن تر شدن الت تناسلی چه راه حلی پیشنهاد می کنید؟

 

6- من می تونم از ژلی که مخصوص کشاله ران هست برای روی الت ( عانه و لب بزرگ و قسمتی از لبه لب کوچک که بیرون هست ) استفاده کنم؟ ضرری نداره؟

7- از صابون ان جی چه طور ؟( برای روشن شدن الت )

8- ممنون می شم نظر همسرتون رو در مورد موزدایی الت و کلا موهای اون قسمت و تیرگی الت بگید. مال من چند درجه از پوستم تیره تره. پوست خودم روشنه.

چند وقته دیگه عقدمه و همسر اینده م خیلی خیلی به این مسائل اهمیت می ده البته تا الان غیر مستقیم گفته ولی نگرانم بخوره تو ذوقش. تا الان اصلا به تیرگی اون قسمت توجه نکرده بودم. خصوصا که دیدم تو نت بعضی از شوهر ها از این وضعیت نالیده بودن ولی گفته بودن روشون نمی شه به همسرشون بگن. نگرانم

------------------------------------------
 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رفع موهای زائد از مطالب زیر بازدید بفرمائید :

موم انداختن در ناحیه شرمگاهی زنان منجر به سرطان میشه ؟!

راهنمایی در مورد بهداشت و زدودن موهای داخل لبه های آ. ت. زنانه

از چه روشی برای مو زدایی ناحیه تناسلی استفاده کنم

تجربیات شما در مورد استفاده از روغن مورچه برای رفع موهای زائد

ساده ترین روش های مو زدایی به غیر از ژیلت و پودر برای خانم ها

تجربیات شما در مورد حذف موهای زائد با خمیر زردچوبه

تجربیات شما در مورد رفع موهای زائد با روش دکلره

استفاده از جوشانده نعنا برای موهای زائد

آیا واجبی می تونه کلا موهای زائد رو از بین ببره ؟

درخواست راهنمایی در مورد استفاده از موم برای رفع موهای زائد

درخواست آموزش کامل رفع موهای زائد

آموزش سایر روش های موزدائی :

انواع روش های موزدایی

آموزش موزدایی با بند زدن

آموزش موزدایی با استفاده از مو کن یا منقاش

آموزش موزدایی با وکس کردن

آموزش موزدایی با کندن مو با اپی لیدی

آموزش موزدایی با لیزر و الکترولیز

آموزش موزدایی با دپیلاسیون ها



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
زیبایی و بهداشت پوست و مو (۷۵ مطلب مشابه) رفع موهای زائد بدن (۴۳ مطلب مشابه)