سلام

لطفا کسانی که داروسازی خوندن کمک کنن

من یه خانم متاهل هستم 25 سالمه و لیسانس مدیریت دارم . دوست دارم ادامه تحصیل بدم ولی به رشته خودم علاقه ندارم دیپلمم تجربی بوده و خانوادم پیشنهاد کردن که دوباره کنکور بدم و داروسازی بخونم .

خیلی ها میگن رشته دارو سازی رشته خیلی سختی هست ، من میخوام بدونم یه خانم متاهل بدون بچه میتونه داروسازی بخونه و به زندگیش هم برسه؟

اصلا حجم و فشردگی درس ها طوری هست که هم بشه به زندگی زناشویی رسید و هم به درس و دانشگاه؟

من خیلی دوست دارم یه علمی واسه خودم داشته باشم که تو زندگی به دردم بخوره و بتوونم به خودم و دیگران کمک کنم

دوست دارم پزشکی بخونم ولی به خاطر شرایط سختش و راه طولانیش با توجه به سنم و متاهل بودنم تصمیم گرفتم

یه رشته نزدیک به پزشکی بخوونم که به این هدف برسم و بازار کار مناسبی هم داشته باشه . به نظر شما با داروسازی این هدف من ارضا میشه؟ ممنون میشم اطلاعاتتون رو درباره این رشته و سختی هاش بهم بگین

و تو تصمیم گیری کمکم کنین و اینکه وضعیت این رشته و میزان سختی اون تو دانشگاه ازادهم اگه اطلاعی دارین راهنماییم کنید.

با تشکر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)