سلام
دختری هستم 25 ساله و مجرد و لیسانس دارم خیلی دنبال کار گشتم ولی پیدا نکردم و سابقه کاری هم ندارم اصلا کار کردن برام مهم نبود ولی الان خیلی تو خونه حوصلم سر میره میخوام برم سرکار .

 الان یکی از دوستم میگه برم منشی شرکتشون بشم  اونم با پارتی برام جور کرده شرایط حقوقی و ساعت کارش خوبه از نظر اخلاقی مدیر و بقیه کارکناشون تائید شدن چون دوستم یه ساله اونجا کار میکنه و مشکلی نیست از نظر مدارک قانونی هم مشکل نداره فقط تنها مشکلش اینه که اونا آبدارچی ندارن و منشی باید از رییس و مهمونهاش پذیرایی کنه از طرفی به این کار احتیاج دارم و مطمئنم کار دیگه پیدا نمیکنم اما از طرفی پذیرایی از یه مرد غریبه برام سخته البته مدیرش یه مهندس سن بالاست و مهموناش هم همه تحصیل کرده و سر شناس هستند لطفا فقط در مورد اینکه درسته من به عنوان یه دختر برم  جلوی مرد غریبه چایی بذارم راهنمایی کنید

 فکر میکنم در شان خانوادم نیست و فکر نمیکنم پدرم اگه بفهمه قبول کنه من بهش این قسمت از  کارو نگفتم چون ما حتی رسم نداریم دختر برای خواستگار هم چای ببره حالا من باید چکار کنم ؟
مذهبی و چادری هستم البته شهر ما اکثرا چادری هستن و اونا مشکلی ندارن فقط در مورد اینکه پذیرایی کنم مشکل دارم از نظر شما اشکالی داره البته تو این ساختمان چند تا دفتر مهندسی هست که منشی هاشون با حقوق کمتر از حقوق پیشنهادی این شرکت پذیرایی و ...میکنن
 نمیدونم چکار کنم. برم سر این کار یا نه ؟
-----------------------------------------
سوم آذر 94 :

الان دوستان بگن با این شرایط این کارو قبول میکنید
یک یک دختر چادری 25 ساله لیسانسه  بدون سابقه کاری 6 ماه کاریابی ثبت نام کردم یه تماس هم نگرفتم خودم هم پیگیری کردم گفتن کار نیست از خانواده مذهبی اصلا رسم نداریم از مردها پذیرانی کنم حتی در خواستگاری  هم دختر چایی نمیاره و سنتی
به کار احتیاج جدی ندارم اما امکان داره ازدواج کنم برای اینکه هزینه جهیزیه و مراسم عروسی مو جور کنم میخوام برم سر کار نگید که جهزیه و ... لازم نیست چون نمیخوام یه عمر سرم پیش بقیه پایین باشه و تهیه 30 مییلیون جهیزیه برام پدرم با این مخارج سنگین زندگی سخته و  مطمئنم اون با هر سختی بشه کم نمیزاده ولی نمیخوام بعد از ازدواج من اون بمونه و کلی بدهی

اگر هم ازدواج نکنم یه پس اندازی داشته باشم برای اینده .
شرایط کار
_ منشی یه دفتر مهندسی با وظایفی مثل تایپ و تلفن و هماهنگی قرارها
- پذیرایی از رییس و مهمانهایش نهایتا 2 بار در روز ولی هفته ای یک جلسه  7نفره همه اقا
- خرید برای شرکت و رساندن نامه ها به ادارات مختلف
شرایط مالی کار
*بیمه
*حقوق طبق قانون کار و اضافه کاری و...
*ساعت کاری 8-14
البته به همه این کارها میشه رسید و خیلی مراجع و زنگ خور ندارن و حجم کار زیاد نیست
از نظر اخلاقی و فرهنگی و مجوز کاملا تایید شده است
خانومها بگن سر اینکار میرن با علت بگن
اقایون بگن اجازه میدن خواهرشون سر این کار بره و اگه بفهمن دختر مورد علاقشون تو شرکتشون اینکارها رو بکنه ازش سرد نمیشن چون الان یه خواستگار دارم اما نمیدونم اینو بدونه ازم سرد نشه.
مشکلی با چادری بودن و حتی پذیرایی با چادر ندارن ما ساکن شهر مذهبی هستیم و همه چادری هستن و و بعد از پذیرایی باید ظرف هاشو بشورم و کلا ابدارچی ندارن مثلا اگه کسی از کارمندا کف اشپز خونه چیزی بریزه باید من تمیز کنم .
راستش قسمت خدماتی کار خیلی بیشتره .البته  برای نظافت چند وقت یکبار یکی رو میارن اینم گفتم چون کارمنداش 5 نفره نمیصرفه ابدارچی بگیرن.

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)