با سلام خدمت همه دوستان

بنده روانشناس هستم و تخصصم در حوزه روان است، خواستم اینجا مطلبی رو با شما به اشتراک بذارم . 

من طی این سال ها با موضوعی برخورد کردم که به کرات بعضی ها مطرح می کنند که کاملا غلط و غیر علمی است. اون هم اینه که میگن اشکال نداره ما در آشنایی ها و خواستگاری های سوالات جنسی بپرسیم و سلیقه های جنسی هم رو بشناسیم و بفهمیم گرم هستیم یا سرد. 

خواستم بگم اتفاقا این پرسش ها کاملا غلط است و منحرف کننده، حالا این و هر کسی گفته باشه باز غلطه. ما خیلی روانشناسان غیر حرفه ای داریم که در فضای مجازی برای شهرت دست به ترویج این چرندیات می زنن چون می دونن تابو است و برای جوانان جذابه. متأسفانه این روزها دارن شاخ و برگ بیشتری بهش میدن و متأسفانه در مسابقه شهرت با همکاران دیگرشان چرندیات جدید و غیر علمی خطرناک دیگری به خورد جوانان ما میدن که بسیار آسیب زاست . خواستم این و پست بذارم که شما هم اطلاع رسانی کرده باشم و آسیب هایی که از این جور راهکارهای غلط دیدید و اطلاع رسانی کنید تا زوج های جوان آگاهانه انتخاب کنن .

مثلا دوستان میگن سوالات جنسی بپرسید ببینید طرف تون گرم است یا سرد؟ آخه جناب روان نشناس تو که همین و میگی و مردم و گمراه می کنی مگه نباید سوال کننده مجهز به علم و تخصص در این رابطه باشه تا پی ببره؟  

جناب روان نشناس مگه تو نمی دونی این سوالات در حوزه تخصص من و تو هم نیست در حوزه سکسولوژیست است و پزشک؟ چرا جوانان و مردم و به بی راهه می بری؟!

دوستان عزیز سرد و گرمی یک فرد تشخیصش حتی حتی یک روانشناس هم نمی تواند بکند چه رسد به شما ها در ضمن سردی و گرمی یک آدم کاملا ربط داره به وضعیت روان اون آدم  ابدا نمی شه با چهار تا سوال بی پایه و اساس و سطحی توسط یک آدم غیر متخصص بهش رسید. مطرح کردن روش ها و فانتزی های جنسی جایش بعد ازدواجه و با آموزش بدست میاد و اون هم مشخص نمی شه الا بعد از ازدواج شما در عمل متوجه کاستی هاتون میشید.

خواهشاً دوران آشنایی و حتی نامزدی کاملا متمرکز باشید روی شناخت روح و روان و شخصیت اون آدم، متأسفانه در جامعه ما بعضی مردان خواستگار نما دارن از این موضوع نهایت سوء استفاده رو می کنن و در قالب پرسش های جنسی که میگن حقمونه هدف شون فقط لاس زدن با نوامیس مردم شده و خانم های بنده خدا رو معذب می کنن و گاهی احساس شرم و گناه بهشون میدن. 

من در مراجعه کنندگان خانمم چه سوء استفاده های کلامی و غیره کلام که ازشون نشده بود و با حال خراب مراجعه کرده بودن. خواهشاً آقایون و خانم ها سوالات جنسی نپرسید شناخت و منحرف می کنه هر کسی بگه سوالات جنسی جزیی از شناخته کذب محضه  و داره بتون دروغ می فروشه.  

من اسم اینها رو می ذارم رمال های حوزه روانشناسی. شما حال تون بد میشه میرید پیش پزشکان یا جادوگران و رمال ها؟ پس عزیزان من شناخت این قسمت متخصص مربوطش رو می خواد نه هر کسی از سر گرسنگی جنسی اش دچار وهمیات جنسی بشه و دختر مردم و با سوالات بی ملاحضه اش آزار بده.

اتفاقا در این مواقع خانم ها احساس نا امنی می کنند و احتمال جواب نه به شما بالا میره و شما رو بیشتر یه آدم .... می بینه

 

مرتبط با مسائل جنسی در خواستگاری:

چطور بحث مسائل جنسی رو با خواستگارم مطرح کنم که بد نباشه؟

مردان کم مو، میل جنسی پایینی دارن؟

چگونگی تشخیص دیدگاه خواستگار در مورد مسائل جنسی

دخترها چطور میتونن متوجه بشن که خواستگارشون مشکل جنسی داره یا نه؟

میشه تو خواستگاری بحث مزاج جنسی رو پیش کشید؟

با چه ادبیاتی در خواستگاری در مورد مسائل جنسی حرف بزنم؟

راه تشخیص نرمال بودن خواستگار از لحاظ جنسی

کشف مزاج جنسی دختر بدون پرسیدن سوال در خواستگاری

تجربیات شما در مورد سوالات جنسی در جلسه خواستگاری

میخوام انتظارات جنسیم رو تو جلسات آخر خواستگاری مطرح کنم

خواستگار رو با سوال جنسی محک نزن

چگونگی بحث در مورد مسائل جنسی قبل از عقد

روم نمیشه از خواستگارم در مورد مسائل جنسی پرس و جو کنم

روش درست طرح مسائل جنسی در خواستگاری از نظر دختران

نامزدم میگه وقتی نیاز جنسی داشتی چکار میکردی؟!

آیا باید بحث خودارضایی در خواستگاری مطرح بشه؟

چطور باید خواستگارم رو از نظر جنسی محک بزنم؟!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل جنسی در خواستگاری (۴۵ مطلب مشابه) اطلاعات عمومی جنسی (۱۵ مطلب مشابه)