سلام خدمت دوستان
من یه خانم 36 ساله هستم. قبل از همه عذرخواهی میکنم که داستان زندگی من خیلی طولانی. اما تا به حال امکانش نبوده جایی بتونم درد دل هامو خالی کنم. بریم سر اصل مطلب.

بنده دو تا بچه 17 و 12 ساله دارم و همسرم کارمند یکی از ارگانهای دولتی و خودم لیسانس و کارمند شرکت خصوصی هستم.

ما اوایل زندگی خوبی داشتیم خونه ماشین همه چی البته ناگفته نماند اونها همه ش به سختی و با کار کردن به دست آوردیم .

بعد از مدتی سر یه مسئله کاری ورشکست شدیم و کل دارو ندارمون رفت  و کارمون کشید به برگشت چک و حکم جلب و غیره..

مجبور شدیم شهر خودمون ترک کنیم بیاییم تهران الان نزدیک چهار ساله تهرانیم خودم مشغول بکارم و همسرم مرخصی گرفته . با هزار و یک بدبختی یه ماشین گرفتیم .

الان با ماشین کار میکنه اما مشکلمون اینجاست بدهی که داریم نزدیک دویست میلیون تومان هستش هر کاری می کنیم نمی تونیم از عهده اش بر بیایم و ماهی 600 اجاره و ماهی 500 قسط میدیم اما از این نگرانم ما هدفمون خوردن مال مردم نیست از خدا التماس می کنم راهی برای ما قرار بده بتونیم حق مردم و بدیم و از همه دوستانی که منت گذاشتن و این متن منو می خونن برامون دعا کنن چون واقعا گرفتار شدیم .

اینم بگم ما دو نفرمون انسانهای سالمی هستیم و هیچ کار خلافی نکردیم همیشه این برگ برنده ی خودم میدونم امیدوارم بتونیم از زیر این بار سنگین در بیاییم دوستان عزیزم اگه شما راه حلی میدونی برام بگید داغون شدم اینقد به این قضیه فکر کردم .

البته با این همه مشکلات پشت همسرمو خالی نکردم همیشه پشتیبانش بودم و کل حقوقمو میدم اجاره خونه و قسط .

نمیزارم شوهرم زیاد درگیر بشه اما باز هم با این اوضاع نمی تونیم برسونیم چون هزینه زندگی خیلی بالاست.

ممنون از شما دوستان بازهم عذر خواهی می کنم بخاطر طولانی بودن

یا حق


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
اقتصاد خانواده (۱۱۵ مطلب مشابه)