سلام.
من یه مشکلی دارم که اذیتم میکنه. موقع ابراز علاقه به همسرم لباس زیرم خیس میشه و باید برم غسل کنم. چندین ساله ازدواج کردم ولی همچنان به همین اندازه بی جنبه هستم!

توی رساله مرجع تقلیدم هر چی گشتم متوجه نشدم،  چون گفتنه شده آبی که با فشار بیاد  و بی حآل و سست کنه جتب میشی.

ما خانمها ترشحات مختلف داریم و من به دلیل اینکه در حالت عادی این خیس شدن آلتم پیش نمیاد احساس می کنم احتیاج به غسل دارم و با بقیه ترشحات متفاوت هست. ولی این غسل کردن منو خسته کرده. ...
چکار کنم؟ رابطم هم با همسرم گرمه.

-------------

سلام

مرجع تقلید ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
احکام زناشویی (۲۰ مطلب مشابه)