با سلام و روز خوش

دختری هستم با ظاهر و قیافه معمولی و تحصیلات بالا و شاغل که در آمد نسبتا خوبی هم دارم.

تقریبا 7 ماه پیش با پسری آشنا شدم که تقریبا دو سال از من کوچکتره و از نظر تحصیلی هم یک مقطع پایین تر که این دو مورد اصلا برای من مشکل ساز نیستند.

بزرگترین و اصلیترین مشکل شاغل بودن ما دو نفر در شهر های مختف هست که البته امکان انتقال برای من وجود نداره و برای ایشون هم در صورت ارائه مدارک ازدواج و موافقت اداره و ... ممکنه امکان انتقال وجود داشته باشه.

از نظر فکری، عقاید، ظاهر، خانواده، اقتصادی خیلی بهم شبیه هستیم که همه این موارد برای من بسیار مهم هستن و تقریبا نمیتونم این خصوصیات رو نادیده بگیرم.

علیرغم وجود مشکل شهر، هر دو بهم علاقمندیم و متاسفانه نمیتونیم همدیگه رو نادیده بگیریم در واقع نمیتونیم همدیگه رو فراموش کنیم و حدود یک ماهی هست که بصورت تلفنی در ارتباط هستیم ولی خانواده ها بخاطر مشکل شهر محل کارمون مخالف هستند.

ایشون اصرار دارن که همچنان ارتباطمون رو حفظ کنیم تا بتونن برای کار دیگه ای اقدام کنن و یا بالاخره فکری برای این مشکل بکنند. البته میدونم که دارن به آب و آتیش میزنن و برای رفع مشکل دست روی دست نذاشتن.
میخواستم دوستان عزیز کمکم کنن که آیا ادامه این ارتباط درسته یا نه؟ آیا درسته که به ایشون فرصت بدم و با وجود مشکلی که گفتم، بشناسمشون؟

لطفا دوستان عزیز با در نظر گرفتن همه شرایط نظر بدن.
ممنونم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تفاوت تحصیلی در ازدواج (۳۵ مطلب مشابه)