سلام
من خودم در گذشته خیلی بدم میومد و به عنوان یه پسر احساس میکردم آدم هایی که غرور ندارن از این کارا میکنن. راستش هنوزم نمی دونم خوبه یا نه. ولی یه جاهایی خیلی جواب میده ، الان که دارم مینویسم خندم گرفته یاده بعضی کارا خودم افتادم.
ولی اون هایی که استفاده کردن خیلی راضین.(البته فک کنم نوع مثبت و منفی هم داره)دیگه خودتون حرفه ای هستین میدونین منظورم چیه.

راستی یه نظر کارشناسانه هم برا خودم دارم : چرب زبونی رو میشه مثل بی حیایی دونست. بی حیا بودن به خودی خود بده ولی توی رابطه دیگه معنی بد نمیده بلکه کمک هم میکنه ، حالا چرب زبونی هم در حالت عادی شاید معنی خوبی نده ولی در جاهایی دیده شده که خیلی کارگشا بوده.
چقدر شما خوبین. هیشکی مث شما ها نمی تونه خوب نظر بده.(فک کنم رو خودم هم تاثیر گذاشته). بی صبرانه منتظر نظراتتون هستم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)