سلام 
می خواستم امسال رشته ی بی کنکور شرکت کنم و از دولتی انصراف بدم، حال پشت کنکور رو ندارم چون می دونم وقت طلف کردنه. کنکور 99 یه رشته دره پیت قبول شدم و حالا می خوام برم بدون کنکور.
حقوق هم یه رشته ای هست که باید یکی خوب راهنماییت کنه، برای همین پیام نور رو انتخاب نمی کنم، حیفم میاد آزاد هم نمی رم هم شهریه ش سنگینه هم دوره.
می خوام تو شهر خودمون باشم.  می خوام برم غیرانتفاعی آموزش عالی شهرمون حقوق رو که تازه آوردن رفتم سوال کردم گفتن مدرکش رو خود دانشگاه دولتی مهر میزنه و زیر نظر اون هاست و اساتیدش هم از همون هیئت علمی و اساتید دانشگاه دولتی هستن.
ولی باز هم دو دل هستم و شک دارم که انصراف بدم یا نه می ترسم. راهنمایی کنید



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
آینده شغلی رشته ... (۱۹۶ مطلب مشابه)