سلام
از وقتی با این وبلاگ آشنا شدم...
من نزدیک سه ماهی هست که با این وبلاگ آشنا شدم تو اوایل دوره دانشجوییم یه هدف و رویای بزرگ تو ذهن و قلبم کاشته شد حتی تا لحظه آخر تحصیلم شدیداً از رسیدن به این هدف و رویا امیدوار بودم حتی برای رسیدن بهش خیلی داشتم تلاش میکردم .

هدف و رؤیای من یه موسسه به نام ... بود که از هر قشر و طایفه از پیر و جوون بخصوص کودکان و نوجوانان با هر نوع مشکلی و در هر زمینه ای به موسسه ... بیاد و اونجا مشکلات و دردها و دلتنگی و گلایه ها خاطرات تلخ و شیرین زندگی و... و... رو درمیون بگذاره.

میشه گفت تخلیه ه‍یجانی و یا تداعی آزاد و ... اونجا به همه اینا رسیدگی بشه اما به پشتیبان و حامی و راهنما احتیاج داشتم اما .... همچین هدف و رویایی تو ذهنم بود... اونجا رو یه موسسه پر از معنویات با قلبی آکنده از عشق به پروردگارم و بنده های او که همنوعان خودم هستند تشکیل بدم اونجا بجز یه موسسه مشاوره و روان درمانی یه مرکز ترک اعتیاد و گروه درمانی و خانواده درمانی و ه‍مینطور یه خیریه هم تو ذهنم بود که تو موسسه م تشکیل بدم .

خلاصه سرشار از انرژی و امید بودم و با یه امید و ذوق و شوق با دوستام و در دفتر خاطراتم و در تنهایی هام همیشه از این هدفم حرف میزدم و مینوشتم.

خلاصه یه روزی اومد با خودم فکر کردم من همچین پشتیبان و حامی ندارم که بخوام به این هدف که تو روح و جون و قلبم به وجود اومد برسم و هر لحظه از زندگیم بخصوص بودن در محوطه دانشگاهمون که خیلی برام باشکوه و آرامش بخش بود و تموم شهر تو دیدمون بود به شهر خیره میشدم و از فکر نرسیدن به این رویا اشکام سرازیر میشدن و قلبم میشکست .

چند ماه گذشت و با این وبلاگ آشنا شدم بعد از چند مدت که اوایل فقط خواننده خاموش این وبلاگ بودم با خودم گفتم این وبلاگ همون موسسه رویاهای منه و مدیر این وبلاگ اون رویایی که تو ذهنت بود رو ساخته اونم مثل تو ... به خودم گفتم ف... تو به رویات رسیدی فقط توسط یه انسان ... به هدفت رسیدی و فقط با این تفاوت که موسسه تو فقط تو یه شهر بوده اینجا جهانیه ... و عمیق تر بهش رسیدی..

این وبلاگ شد یه همدم و روزنه امید که به قلب و جونم آرامش میداد و میتونم همه همنوعانم رو همدلی کنم بعضی مواقع راهنمایی کنم وقتی راهنمایی به ذهنم نمیرسه و در توانم نیست فقط دستمو رو قلبم بذارم و با تمام وجودم براشون دعا کنم و با اکثر پست ها هم گریه میکنم و بعضی مواقع با موندن بعضی پست ها فقط تو دلم مدام خدا رو شکر میکنم و ...

این وبلاگ همون موسسه معنوی منه و خیلی معنوی تر و کامل تر از اون هدف و رویایی که در ذهن من بود و اولین پیامی هم که تو این وبلاگ فرستادم یه تشکر خصوصی بوده.
خب حالا میخوام بگم از وقتی با این وبلاگ آشنا شدم چه تغییراتی در من رخ داده...
از وقتی به این وبلاگ اومدم تدین و مذهب واقعی رو دریافتم و فهمیدم مذهبی بودن فقط به حجاب و نماز و روزه و ... نیست و فرق بین مذهبی نما مذهبی واقعی رو تونستم درک کنم ، معنای واقعی چادر رو فهمیدم من فقط چادر سرم میکردم بخاطر حجاب کامل با بعضی از پست ها و کامنت ها فهمیدم چادر یه معنا و تفسیر خاصی داره که خیلی قابل احترامه.

اینجا به خیلی از مشکلات و سوال ها و درگیری های تو ذهنم پاسخ داده شد. بخصوص سوالات و درگیری های مذهبی ام. اینجا فهمیدم انسان های خوب و شریف هم هنوز هم زیاد وجود داره . من اینجا اعتماد به نفسی که شاید نمیشد نمره ۱۰ هم بهش داد الآن میگم نمره ۵۰ و یا ۶۰ و بیشتر بهش میدم .

استرس ها و دل نگرانی هام و بدبینی هام نسبت به ازدواج و زندگی زناشویی که محیط و شرایط تو ذهن و روحم کاشته از بین رفته و مهمتر دیگه استدلال هام استقرایی نیستند و بیخود و بی جهت درباره دیگران و همنوعانم قضاوت نمیکنم .

حس میکنم معنویاتم تو این سه ماه ۳۰ درصد و یا بیشتر ارتقا یافته اطلاعاتم هم همینطور . شناخت و اطلاعات خیلی زیادی از خصوصیات و ذات و خواسته های متنوع یک مرد از یک زن و زندگی زناشویی رو بدست آوردم از خیلی گناهان راحت تر دوری میکنم و.... و..... و.... خیلی خیلی خصوصیات و رفتارها و اطلاعات مثبت دیگه .
تصمیم گرفتم این وبلاگ رو به اساتیدم و مشاورینی که میشناسم و همینطور دوستانم که میخوان تجربه کاری در زمینه مشاوره بدست بیارند معرفی کنم. دوستان ، من بابت ه‍مه این انرژی های مثبت و مهمتر رسیدن من به آرزوم که این وبلاگ خیلی پیشرفته تر و عمیق تر و کاملتر و معنوی تر از رویای ذهن منه . واقعا تشکر و خداوند متعال در لحظه به لحظه زندگی پشتیبان و حامی شما باشه .
اسم موسسه رو ننوشتم چون من با اسم موسسه ی رویاهام اینجا پست و کامنت میذارم و چون به کسانی که این سایتو معرفی میکنم بهشون میگم که اول این پست که مال خودمه بخونن به همین خاطر اسم ننوشتم که جز این پست تمام کامنت ها و پست ه‍ای دیگه م برا دوستان و اساتید و آشناها ناشناس بمونه. یا الله...


پاسخ :

سلام

با اجازه تون برخی قسمت ها حذف شد و یه جا هم ویرایش شد . چون بنده لیاقت اون عبارات رو نداشتم .

این جا اگه برای شما مفید واقع شده باید بدونید که بنده کمترین سهم رو برای خودم قائل هستم .

ان شاء الله خدا به همه ی کسانی این جا و جاهای دیگه سنگی از جلوی پای مردم برمیدارن جزای خیر میده .

موفق باشید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه) مربوط به خانواده برتر (۵۹۹ مطلب مشابه)