با سلام

من متولد 76 هستم. آقایی به خواستگاری من اومده ، ایشون متولد 66 هستن. کارمند رسمی هستن و موقعیت خوبی دارن. مدرکشون لیسانسه و امسال کنکور ارشد دادن که اگه باز شرایط ادامه تحصیل براشون محیا باشه بخونن.

منم که امسال پیش دانشگاهی رو تموم کردم و کنکور دادم و به همه گفتم آزمایشی دادم. ان شاء الله بعد از ماه رمضون میان خواستگاری رسمی و... اونا حدود 10 ماه منتظر موندن تا من کنکورمو بدم. من دچار تردید شدم که نکنه ازدواج و تاهلی مانع درسم بشه من وافعا درسم خوب بود و نفر اول مدرسه بودم بسیار درس میخوندم. نگرانم که از لحاظ تحصیلی به اون چیزی که میخوام نرسم؟
در ضمن من و خانواده ام جواب قطعی ندادیم پس هنوز فرصت فکر کردن دارم تا وقتیکه بیان. من پدر و مادرم تحصیل کرده و کارمند ان  و بالطبع روی درس من و خواهر برادرم حساسن و توقع دارن.
این هفته یا هفته ی بعد نتیجه ی کنکور میاد من به هر کی که میپرسه نتیجه کنکورت چی شد چی بگم؟ مطمئنم سرکوفت میشنوم. میخوام حتما کنکور 95 در رشته ی تجربی پزشکی موفق بشم چیکار کنم؟ سر در گمم. از کی شروع کنم؟ از چی شروع کنم و ......
لطفا اگه اطلاعاتی دارین کمکم کنید هم برای تصمیم گرفتنم هم برای کنکورم و موفقیتم (پزشکی)
با تشکر از شما


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)