سلامی ناب ز بوی  کاج . ز بوی  خاک . ز بوی گنجشکک اشی مشی

سلام خدمت همه گلا
بهزاد 24 ساله هستم نمیدونم پرسیدن این سوال اینجا درسته یا نه
بنده تا 6 ماه دیگه عازم هستم برای سفر به یک کشور دیگر متاسفانه مورد هجوم اطرافیان قرار گرفته ام و تا حدودی من رو از این سفر  ترسوندن و خیلی بهم انرژری منفی میدن

از جمله اینکه  میگن ایرانیا توی کشورهایی غربی مثل .... ها توی ایران هستن (البت .... ها قشر محترمی هستن ) کلا خیلی پیششون پست یا بی ارزش هستین

من تا این سن اصلا نه دوس دختر داشتم نه فکر بهش میکردم با اینکه از طرف همکلاسیهای دخترم پیشنهاد دوستی در باب پروژ ه  .درس خوندن .زبان رفتن داشتم ولی خدا شاهد خطا نکردم و مودبانه این پیشنهاد ها رو رد کردم

مشکل اینجاست اطرافیان بخصوص برادرم میگه تا پاتو بزاری اونجا (خیییلی ببخشید این حرفرو میزنم)جنب میشی  و کلا دخترا غربی تو رو ببینن  میخورنت .البت من بهشون گفتم اسلام من ارثی نیست (کتاب پدر مادر ما متهمیم دکتر شریعتی ) رو براشون توضیح دادم که برم بی دین و مفسد فیالرض نمیشوم چون این نمازی که میخونم از رو علاقه است

عزیزان من ایلتسم در سطح  7 یعنی پایین ترین سطح زبان دانشگاه مورد نظر از طرفی برادرم میگه زبان صحبت کردنت مثه حرف زدن اصفهانیا واسه فارس هاست یعنی این لهجه مورد تمسخر قرار میگیره روی این موضوع ترس دارم

راستی بچه هایی که بورسیه بودن باشون تماس گرفتم میگن خوابگاه ها مختلطه .. این یکی رو بزارم کجایی دلم

عزیزان تو رو جان هر کسی دوس دارین نا امیدم نکنین و نترسونید امید بدین من فقط یکبار میتونم بورسیه تحصیلی بشم و اگه این بورسیه رو رد کنم دیگه هرگز نمتونم خودم رو ببخشم چون زندگیم رو همش درس خوندم  و میدونم نرم تا اخر عمرمم افسرده میشم

عزیزان من همش تویی این فکرم که برم اونجا چطور رفتار کنم

راستی دانشگاه بورسیم در رشته عمران Columbia University بچه هایی بورسیه بوستن  میگن که این دانشگاه به شدتت با مسلمان ها برخود شدید داره

راستی مادرم میگه دختر خالت رو عقد کن ولی بقرآن من بهش علاقه ندارم من نمیدونم و نمیتونم برم 6 سال و همسرم رو تنها بزارم دلیلش اینه که من اونجا به فساد کشیده نشم

آقایون و خانوما خیلیی پر حرفی کردم ببخشید خیلی از حرفهایی دیگم رو نزدم .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)