سلام شاید بیشترتون با این کلاهبرداری های پیامکی مواجه شدین که پیام میدن شما برنده جوایز نفیس و مبلغ ..... شدین .
چند روز پیش همسایه طبقه بالایی مون یه پیام براشون فرستادن که شما مبلغ 4000000 از طرف واحد ارتباطات و فناوری برنده شده اید .
بعد از اونم صدای ضبط شده از ارگان مربوطه رو پخش کردن و آقایی باهاشون تماس گرفتن که حتما باید برین عابر بانک و پول دریافت کنین . اونجا که میرسن میگن کارت شما مورد قبول سیستم ما نیست ( بعد از اینکه مبلغ داخل کارت رو براشون میخونن )

یا واسه خود منم یه پیام اومده بود قبلنا که مشترک گرامی با شماره ** 58 ***  0917 ( شمارمو خودم سانسور کردم خخخخخ ) شما در قرعه کشی مسابقه فلان برنده ی یک دستگاه نمیدونم چی یا سکه و موبایل شدین و یه کد رهگیری میدن و ..
آخه ما رو چی فرض کردن کدوم مسابقه من شرکت کردم؟؟! که حالا بخوام جایزه شو بگیرم اونم با شانسی که من دارم... ههههه

عکس العملاتون چیه تو این مواقع  ؟ خندتون میگیره؟ شکایت میکنین ؟ بی محلی و پیامها رو حذف میکنین؟ روز بروزم که ماشالله کلاهبرداریا حرفه ای تر داره میشه
ممنون
"مش حسن شلغم فروشم"

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)