جمعیا سلام !!
هانی 21 ساله هستم از اونجایی که این سایت پر از دکتر و مهندسه گردن کلفته خواستم اگه میشه این برادرتون رو راهنمایی کنید((( ها اگه بلد باشید و کمکم نکنید من که یه پسری هستم تا الان دوس دختر  و از این چیزا نداشتم میرم پی اش بعد میشم یه ادم مزخرف ولرگرد دختر باز بعد معتاد میشم بعد  میفتم تویی جوق اب((مادرم میگه ازونجا گرفتیمت ))بعد سوزون میره یجاییم بعد ایدزه میگرم بعد یه شوهر  کم میشه اونوقت دخترا بدبخت میشن :) )))

بگذریم
عزیزان من دو سال پشت کنکور بودم برای یه دانشگاه تاپ ولی متاسفانه همون دانشگاهیی ( سر عمر دولتیه ) قبول شدم که همون سال میتونستم برم یعنی دو سال عمر تلف ولی میخواهم محکم برای المپیاد درس بخونم ولی کلا حال و حوصله ندارم یعنی همون انژری اولیه رو ندارم  استادهامون واقعا خوبن
مشکلاتم ایناست
1 - واقعا حوصله درس خوندن رو ندارم ولی علاقه دارم  هدف دارم  مکان دارم :)
2 - جو دانشگاه مون بسیار مزخرفه همش پارکه دختر و پسرایی ... همشون تویی بغل همن و کلا فقط پی همن و پی حرف در اوردن واسه بقیه هستن کلا حال بهم میخوره میرم دانشگاه
عزیزان دکتر و مهندس میدونم واقعا شما ترکوندین و زحمت کشیدن تا به هدفتون رسیدین  اگه میشه کمکم کنید   

میدونم حوصله تایپ ندارین ولی اینبار رو لطف کنید

واقعا نمیدونم واسه المپیاد از کجا شروع کنم خواهشا کمکم کنید راستی ما 4 شنبه و 5  شنبه تعطیلیم و وقت ازاد زیاد دارم شبا هم باشگاه میرم

خلاصه اینکه برنامه ی درسی واقعا ندارم  میخوام برای رشته دانشگاهیم شرکت کنم یک باید معدل بالا باشه در حال حاضر 13 میباشد
بگید خسیس بازی در نیارین از همگی هم ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)