سلام

این پست، برای بچه های کنکوریه تجربیه ، ببینین تجربی های عزیز، فرق نداره سوم دبیرستان هستید و سال بعد کنکور دارید، یا امسال پیش دانشگاهی هستید و اولین کنکورتونه، یا پشت کنکور موندین و امسال دومیشه یا اینکه چندین سال گذشته از سن کنکورتون و دوباره تصمیم گرفتید که کنکور بدین، وجه اشتراک ما همه اینه که تجربی هستیم و می خوایم کنکوری خیلی خوب بدیم و اون چیزی که هدفمونه بهش برسیم!

الآن که 3 هفته مونده به کنکور مسلما زیاد نمیایم اینجا! یعنی شاید بعد ناهار یا بعد شام یه سر سریع به اینجا بزنیم و بعدش دوباره بریم سره درسمون. امّا خواستم این پست درست بشه تا همه بدونن که تنها نیستن، تا همه تجربیا بدونن که تنها اون ها نیستن که درساشون مونده! که فکر نکنن که همه رقبا درساشون رو فول اچ دی تموم کردن و متنظر کنکورن!

اکثر دوستان توی یه شرایطن. این پست هم برای انتخاب رشته تجربی هست، یعنی نظرات هم رو بخوایم و اینکه اگر کسی تجربه ای داره بیان کنه شاید بتونه توی انتخاب درست ما تاثیر گذار باشه، و همچنین برای سال سوم تجربیا که امسال کنکور دارن و سوالات امتحانات نهایی شون و شبهات و توضیحات شون رو می خوان مبادله کنن و هم برای اوناییه که مثه من امسال کنکور دارن! و بیشتر از اینکه ضعف درسی داشته باشن ضعف روحیه و انگیزه دارن و تبادل اطلاعات بین بچه ها می تونه این روحیه رو به ما بده تا با انگیزه کار رو دنبال کنیم.



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)