سلام دوستان

سوال من اینه که چرا بعضی ها بعد ازدواج این قدر غریبه میشن؟

مثلا من رفیقایی دارم که بیشتر از چهار ساله اون ها رو می شناسم ولی هر کدوم شون که ازدواج می کنه (من خودم مجردم هنوز) کلا یه جوری دوستان مجردش رو فراموش می کنه که انگار نه انگار همدیگه رو می شناسیم در حدی که اگه بیرون همدیگه رو ببینیم حتی سلام علیک نمی کنن، تو اینستاگرام آنفالو می کنن و ... فکر می کنم برای خیلی ها این اتفاق افتاده باشه به نظرتون دلیل این کارها چیه دقیقا؟! یعنی فکر می کنن ما ممکنه زندگی مشترک اون ها رو چشم بزنیم ؟؟ یا مثلا حسودی کنیم؟


انتقاد از متاهلین

متاهل ها، توی جمع رعایت مجردها رو بکنید!

متاسفم واسه همه متاهلان و واسه خودم که مجردم

گرفتن دست همسر در خیابان، خوب یا بد ؟

گرفتن دست همسر در خیابان اشکال داره؟

انتقاد از رفتار زن و شوهرها در اماکن عمومی

عروس و داماد رفتاری داشتند که من همه ش سرم پائین بود

پرهیز از شوخی های زناشویی جلوی خواهر و برادر مجرد

چرا بعضی ها پز همسرشون رو به دیگران میدن؟

عشقولانه بازی های خواهرم و شوهرش منو هوایی می کنه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
فرهنگ سازی (۱۲۳ مطلب مشابه)