با سلام
من یک ماهه عقد کردم. سه چهار بار تو این مدت خونه همسرم رفتم و رابطه من در حد نوازش و بغل بود، دو بار آخر تماس بدنی هم داشتیم، همسر من خیلی دیر ارضا میشه، به این شکل که خودش آلت خودشو میماله و به من نگاه میکنه.
با مالیدن من ارضا نمیشه. من دچار تردید شدم که نکنه من براش جذاب نیستم که بعضی وقتها ارضا نمیشه. هر چند اون به گفته خودش منو خیلی زیبا میدونه. تا حد امکان هم گرم بودم تو رابطه.یه مشکل دیگه مادر من عقیده داره نباید جلو شوهرم لباس های خیلی باز بپوشم یا خیلی به خودم برسم.

میگه من چیزهایی میدونم که تو نمیدونی، مادرم نمیدونه ما در این حد رابطه داشتیم، من حس خوبی ندارم. از طرفی نگرانم با مقاومت در برابر شوهرم اونم ازم سرد بشه. اون از این که تو خونه ما نمیتونیم با هم تنها باشیم ( تو اتاق من و در رو ببندیم ) ناراضیه. همه شم خونه اونها نمیتونیم بریم. به نظرتون تو این دو مورد من چیکار کنم؟